شناسهٔ خبر: 8543 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تولید و انتشار مجموعه نمایشگاهی و کتاب «تا ابد..» ویژه هفته وقف

مجموعه نمایشگاهی و کتاب «تا ابد..» برگرفته از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی به مناسبت هفته وقف تولید و منتشر می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته وقف مجتمع فرهنگی ــ پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه مجموعه نمایشگاهی «تا ابد...» را تهیه و منتشر می‌کند.

این مجموعه در ۲۹ تابلو برگرفته از بیانات حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی پیرامون وقف طراحی و جمع‌آوری شده است که از جمله موضوعات آن می‌توان به فکر بلند، نماز و وقف، مضاربه با خدا، انفاق بی منت،‌ وقف به کوثر رسیدن است،‌ وقف برای صدای مظلوم، زیاد شدن کم با وقف، خدا همه چیز را می‌بیند، استدلال عوام، تصمیم به هنگام خشم، وارثان می‌خورند، پرتاب فندق برای جمع کردن گردو، امدادرسانی دائمی، قید و بند زیاد نزنید، کمبود مدرسه، بچه‌های بی‌خیر،‌ آمپول وقف، وقف ۱۰ تومانی، مانع راه خدا،‌ خودبینی یا جامعه بینی، ممکن است سرکارشناس را هم کلاه بگذارد،‌ وام بی اضطراب، وجدان راحت واقفین،‌ یک جوری که نشود خورد، تو را به حضرت عباس اذیت نکنید،‌ عوض لوستر روی قبر، رئیس دزدها و گاو صندوق گوشتی اشاره کرد.

بنابراین گزارش، این مجموعه دیدنی جهت نمایش، همزمان با هفته وقف در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور نصب می‌شود.

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه در راستای پررنگ کردن فرهنگ حسنه وقف در اجتماع، کتاب «تا ابد» را نیز که برگرفته از بیانات حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی پیرامون وقف است و در برنامه درس‌هایی از قرآن مطرح شده است را به چاپ رساند.

نظر شما