شناسهٔ خبر: 63591 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

بهترین بازی های اکشن موبایل کدام ها هستند؟ ( معرفی بهترین بازیهای اکشن موبایل)

بازی

بازی با گوشی موبایل در میان تمام سن­ها و اقشار جامعه رواج دارد. هر کسی که یک گوشی هوشمند دارد به احتمال زیاد حداقل یک بازی را روی گوشی خود نصب کرده و در زمان بیکاری خود بازی می­کند. بازی با موبایل از ارزان­ترین، در دسترس­ترین و جذاب­ترین روش­های گذران اوقات فرغت است. اما بازی­های اکشن جایگاه خاصی میان افرادی دارد که زمان بیشتری را به بازی با گوشی سپری می­کنند. هیجان، رقابت و جذابیت از مهمترین ویژگی­های بازی های اکشن موبایل است. در حال حاضر افراد زیادی وجود دارند که بازی با موبایل تخصص آن­هاست و سال­هاست که در حال بازی، جمع آوری امتیاز و به دنبال پیشرفت هستند، این افراد معمولا به بازی­های اکشن علاقه­ی بیشتری دارند.

چرا بازی اکشن؟

شاید تا به حال فقط مضرات بازی­های اکشن ویدئویی را شنیده باشید اما جنبه­های مثبت این بازی­ها مثل تخلیه انرژی، ترشح آدرنالین و حل چالش­ها نباید نادیده گرفته­شود. از دیگر فواید بازی­های اکشن می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت حافظه­ی دیداری
  • قابلیت انجام چند کار به طور هم­زمان
  • سرعت در تصمیم­گیری و برنامه­ریزی
  • افزایش تمرکز

اما قطعا بازی کردن طولانی و مداوم با موبایل باعث خستگی، کسلی و ایجاد آسیب­های جبران­ ناپذیر به مغز و چشم شما می­شود.

5 بازی برتر اکشن برای موبایل که نباید از آن­ها غافل شوید.

قطعا لیست بلند بالایی از بازی­های اکشن هیجان­انگیز وجود دارد اما ما سعی کردیم بهترین­های آن ها را به شما معرفی کنیم. اکثر این بازی­ها در هر دو سیستم عامل آندروید و ios  قابل اجرا هستند:

  1. پابجی (PlayerUnknown's Battlegrounds): قطعا یا این بازی را تجربه کردید یا در موردش از دوستان خود شنیده­اید، این بازی آنلاین اولین بار توسط شرکت PUBG Corporation در سال 2017 برای ویندوز طراحی و منتشر شد و در سال 2018 نیز اولین ورژن آن روی گوشی موبایل لانچ شد. شاید این سوال برایتان ایجاد شده که تفاوت پابجی با دیگر بازی های موبایل در این سبک چیست؟ کیفیت و تنوع؛ کیفیت بالای این بازی باعث می­شود که بازیکن هیچ جزئیاتی را در بازی از دست ندهد از لوازم جانبی اسلحه­ها تا مصالح به کاررفته در ساختمان­ها در این بازی قابل دیدن است و همین موضوع بازی را به دنیای واقعی نزدیک تر کرده­است. تنوع در اسلحه ها، لباس، تجهیزات جنگی، خودروها و تمام امکانات موجود در بازی علاقه­ی بیشتری برای خرید جم و بهبود وضعیت در بازیکن­ها ایجاد می­کند.
  2. Call of Duty (کال آف دیوتی) بازی در سبک اکشن است که توسط اکتیوژن در سال 2003 برای رایانه شخصی معرفی شد و پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته شد.

برای بهره مند شدن از این قابلیت باید از واحد پول داخل بازی که سی پی کال آف دیوتی (CP) نامیده میشود استفاده کنید.

شما میتوانید از قسمت فروشگاهِ (Store) داخل بازی با سی پی Call of Duty برای شخصیت خود سلاح های پیشرفته ، مهمات و لباس مناسب برای محیط مبارزه خریداری کنید.

سی پی Call of Duty تنها راه خرید اسلحه ها و اسکین هاست.

استفاده از سلاح های پیشرفته درسطح های بالایی بازی به شما امکان میدهد هیجان بیشتری را تجربه کنید.

در واقع برای بالاتر بردن هیجان بازی، شما باید از جدید ترین اسلحه ها و به روز ترین اسکین ها استفاده کنید. که برای خرید هر کدام باید از cp کالاف دیوتی استفاده کنید.

در واقع سی پی کال آف دیوتی بعنوان یک راه میانبر برای هیجان انگیز تر کردن بازی و همچنین برای سرعت بخشیدن به پیشرفت شما در بازی قرار داده شده است.

  1. سایه­های مرگ (shadows of death):  ظاهر این بازی جذاب­ترین قسمت آن است فضایی تاریک و مبهم که ممکن است در برخورد اول با آن کمی گیج شوید.داستان این بازی، "داستان ماکسیموس، جنگجویی با حافظه پاک شده است. او در تاریکی سرگردان بود و با شیاطین می­جنگید تا نور را به آرورا برگرداند - سرزمینی که روزگاری زندگی می­کرد- و آنهایی را که روزگاری دوست داشت نجات دهد." این بازی نمره عالی 4.7 را از گوگل پلی دریافت کرده و می­تواند تجربه­ی جذابی از بازی­های اکشن را برای شما ایجاد کند.
  2. بوم بیچ (boom beach) : بازی­های اکشن استراتژیک حس خوب ساخت یک دنیای متعلق به خودتان را برایتان ایجاد می­کنند، بوم بیچ با نمره ی عالی 4.5 در گوگل پلی از بهترین بازی های این سبک است. شرکت سوپر سل، سازنده­ی این بازی حرفه­ای­بودن خود را در بازی clash of clans  ثابت کرده است. پس اگر طرفدار این نوع بازی هستید بوم بیچ شما را نا امید نخواهد کرد. می­توانید با خرید جم و الماس ازسایت آسان جم به راحتی و فورا جم­های خود را افزایش دهید.

  1. جاده مرگ به کانادا (death road to Canada) :  همه چیز در این بازی اتفاقی­ست. در حالی باید با زامبی­ها و دشمنان رو به رو شوید که کنترل دسته­ای احمق را بر عهده دارید. افرادی که به دردتان می­خورد را پیدا کنید، قدرت‌شان را بیابید و کانادا را نجات دهید. هیچکس نمی­داند چه کسانی یا چه چیزهایی سر راه شما ظاهر می­شوند. این بازی نمره ی عالی 4.6 را در گوگل پلی و نمره 9 را از پلتفرم استیم دریافت کرده­است.
  2. آیسی (ICEY): یک بازی دوبعدی با نمره 4.7 از گوگل پلی. شما یک ربات  هستید که وظیفه دارید با JUDAS و نوچه­هایش که دنیا را بدون هیچ دلیلی نابود کرده­اند، مبارزه کنید. راوی شما را هدایت می­کند اما ممکن است گمراه شوید یا از دستور سرپیچی کنید در این صورت حتی سازنده بازی هم ممکن است به کمک شما بیاید.

برچسب‌ها:

نظر شما