شناسهٔ خبر: 64193 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آشنایی با محبوب ترین بازی سبک بتل رویال موبایل

به صورت دوره ای تعداد بازی های موبایل روز به روز در حال گسترش است که این موضوع حاکی از اهمیت بسیار بالای بازی های موبایل در نزد کاربران می باشد. از این رو تا به امروز سبک های بسیار متنوع ای از بازی های مختلف در زمینه های اکشن، بتل رویال، مزرعه داری، مسابقه ای و.... در اختیار کاربران قرار گرفته اند که هرکدام از آن ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود هستند. از این رو در این بخش ما قصد معرفی و بررسی یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های سبک بتل رویال موبایل را خواهیم داشت و شما را با ویژگی های مثبت و منحصر به فرد آن آشنا می کنیم. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

آشنایی با سبک بتل رویال

در میان تمامی سبک های به وجود آمده، سبک بتل رویال سبک بسیار خاص و منحصر به فردی است که می تواند رقابت بسیار ایده آل و خاصی را در میان رقبا به وجود آورد که از محبوب ترین آن ها می توان به بازی پابجی اشاره نمود. این بازی از سبک بسیار مناسب و ایده آلی برخوردار است.

در این بازی شما به همراه 99 نفر دیگر در یک جزیره قرار می گیرید که باید با استفاده از سلاح ها و تجهیزاتی که به دست می آورید به جنگ و رقابت با سایر شرکت کنندگان دیگر بپردازید. نکته قابل توجه ای که در این بازی وجود دارد، این است که نقشه به مرور زمان کوتاه تر و کوچک تر می شود تا در نهایت تمامی بازیکنان بتوانند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

ویژگی های بسیار قابل توجه ای در این بازی قرار گرفته است که به شما کمک می کند تا بتوانید مناسب ترین و ایده آل ترین تجربه را از بازی پابجی به دست آورید که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. سبک محبوب بازی در گرافیک خارق العاده
  2. زیبایی و متنوع بودن نقشه ها و مسیر بازی
  3. برخورداری از سلاح ها و تجهیزات جنگی به روز و منحصر به فرد و....

ارز یوسی در بازی پابجی چیست؟

اما یکی از مهم ترین بخش های این بازی، به اصطلاح پول پابجی یا UC یا یوسی است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید امکانات ویژه و منحصر به فردی را به شخصیت خود در این بازی اهدا کنید. به عنوان مثال با تهیه یوسی می توانید به موارد زیر دسترسی داشته باشید!

  • بازیکنان در حین بازی می توانند به انواع سلاح ها و تجهیزات دسترسی داشته باشند.
  • با تهیه انواع یوسی ها می توانید به تجهیزات و لوازم مدرن تری دسترسی داشته باشید.
  • از دیگر قابلیت های منحصر به فردی که در این بازی وجود دارد، این است که شما می توانید انواع سلاح ها و لباس های خود را در این بازی به صورت کامل شخصی سازی کنید تا تجربه لذت بخشی را در فرایند بازی احساس کنید.
  • یوسی پابجی از روش های بسیار زیادی به دست می آید که عموما روش های رایگان آن زمان بر و عموما خسته کننده است. از این رو اغلب بازیکن ها به دنبال روشی سریع برای کسب آن هستند که راهی جز خرید، پیش روی آن ها قرار نگرفته است. از این رو شما می توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید انواع یوسی در بازی پابجی کنید اما به دلیل تحریم بودن کشور عزیزمان و عدم برخورداری از کارت های بین المللی، این امکان برای شما فراهم نیست! در همین خصوص می توانید از سایت های واسطه همچون آسان جم و... برای تهیه و خرید انواع یوسی بازی پابجی استفاده کنید.

نظر شما