شناسهٔ خبر: 7202 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست «کمال علمی و عملی انسان در قرآن و عرفان» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «کمال علمی و عملی انسان در قرآن و عرفان» با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی‌پور فردا در دانشکده علوم و فنون قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)؛ نشست تخصصی «کمال علمی و عملی انسان در قرآن و عرفان» از سلسله نشست‌های جشنواره ملی ملکوت، فردا دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه در دانشکده علوم و فنون قرآن برگزار می‌شود.

این نشست که دومین نشست از این سلسله نشست‌های جشنواره ملی ملکوت است، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی‌پور، از اعضای هیئت بنیاد علوم وحیانی اسراء، ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن دانشکده علوم و فنون قرآن، واقع در خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخائی، روبروی دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که ۱۰ نشست علمی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور در چارچوب جشنواره ملکوت در دستور کار دبیرخانه این جشنواره قرار گرفته است.

یادآور می‌شود، جشنواره ملی ملکوت در بخش‌هایی چون مسابقه مکاتبه‌ای، اینترنتی، پیامکی، وبلاگ‌نویسی، خلاصه‌نویسی، مقاله‌نویسی (مقاله علمی ـ پژوهشی و پوستر مقاله) به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و با همکاری مرکز نشر بین‌المللی اسراء در حال برگزاری است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۸-۲۷ ۰۹:۵۸احمد 0 0

    باسلام نام ایشان سید محمد از اعضای هیئت علمی بنیاد مذکور است 
                                

نظر شما