شناسهٔ خبر: 32969 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نتایج اولیه پذیرش حوزه‌های علمیه اعلام شد

نتایج اولیه آزمون پذیرش بلندمدت حوزه‌های علمیه برادران سراسر کشور ویژه سال تحصیلی ۹۵-۹۴ اعلام شد.

 آزمون ورودی حوزه های علمیه مشهد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام علی غیبی -مدیرکل پذیرش حوزه‌های علمیه اظهار کرد: معاونت آموزش حوزه‌های علمیه زمان و مکان مصاحبه قبول شدگان در این آزمون را در چند روز آینده در سایت این معاونت به نشانی اینترنتیwww.howzeh.org بارگذاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: مدیریت‌های استانی حوزه از ۵ خرداد می‌توانند از قبول شدگان که زمان مصاحبه آنها بر اساس حروف الفبا اعلام می‌شود مصاحبه کنند.

وی اظهار کرد: داوطلبانی که نتیجه آزمون آنها به علت تکمیل ظرفیت اولویت‌های انتخابی و عدم کسب امتیاز لازم، مردود اعلام شده، می‌توانند از ۱۰ خرداد ۹۴ مشروط بر خالی‌بودن ظرفیت و به ترتیب امتیاز، برای تعیین اولویت جدید از ظرفیت‌های خالی سایر مدارس، به همین سایت مراجعه کنند.

به گفته مدیرکل پذیرش حوزه‌های علمیه، نتایج داوطلبان سفیران هدایت نیز دوشنبه ۴ خرداد از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه اعلام می‌شود.

پیش از این، حجت‌الاسلام فرحانی معاون آموزش و امور حوزه‌های علمیه اعلام کرده بود که آزمون پذیرش حوزه‌های علمیه با حضور بیش از ۲۲ هزار علاقه‌مند در ۴۹ مرکز آزمون در سطح کشور برگزار شده طلاب جدیدالورود در ۴۲۰ مدرسه بلندمدت و سفیران هدایت در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ پذیرش خواهند شد.

وی ظرفیت پذیرش مدارس علمیه در این دوره از آزمون را ۱۸ هزار طلبه اعلام کرد و افزود: هم اکنون ۷۵ هزار طلبه شاغل به تحصیل در مدارس علمیه به تحصیل علوم دینی اهتمام دارند.

نظر شما