شناسهٔ خبر: 20592 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نتایج پذیرفته‌شدگان سطح سه حوزه‌های خواهران اعلام شد

نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

آن دسته از داوطلبان ورود به مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران که به مصاحبه دعوت شده و در این مصاحبه شرکت کرده بودند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه paziresh.whc.ir از وضعیت نهایی پذیرش خود در این مقطع تحصیلی آگاه شوند.

رشته‌های تحصیلی مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران شامل تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام اسلامی، کلام با گرایش‌های امامت، مهدویت و مذاهب اسلامی، فلسفه اسلامی، تاریخ اسلام، مدرسی ادبیات عربی، مطالعات اسلامی زنان و اخلاق و تربیت اسلامی است.

پذیرش در مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران ویژه دارندگان مدرک سطح دو (کارشناسی) از حوزه‌های علمیه خواهران خواهد بود.

تحصیل در مقطع سطح سه به سه شیوه حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری انجام می‌گیرد که تمام رشته‌های دارای مجوز در شیوه حضوری و رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول و تاریخ اسلام برای فراگیری در شیوه نیمه حضوری و غیرحضوری ارائه شده است.

مهلت اعتراض به نتایج تا ۲۷ مرداد تعیین شده و اسامی قبول شدگان مرحله تکمیل ظرفیت واحدهای حوزوی نیز در تاریخ ۱۰ شهریور اعلام خواهد شد.

تحصیل در مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران به صورت عادی طی ۷ نیم‌سال و با گذراندن ۱۰۰ واحد درسی انجام می‌شود و دانش‌آموختگان با ارائه پایان‌نامه موفق به اخذ مدرک سطح سه می‌شوند.

نظر شما