شناسهٔ خبر: 19303 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه علامه انتخاب شدند

اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی پس از تایید انتخابات توسط شورای ناظر و هیات نظارت این دانشگاه، از ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه 29 تیرماه) تشکیل جلسه داده و اعضای جدید خود را انتخاب کردند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ علامه عزیزی دبیر سیاسی و اجتماعی جدید انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: براساس تصویب اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی «هادی ذوالفقاری» به عنوان دبیر، «امیرحسین عسگری» به عنوان نائب دبیر و مسوول کمیسیون مالی و تدارکات، «سعید معینی» به عنوان مسوول کمیسیون تشکیلات، «کامران شیوندی» به عنوان مسوول کمیسیون علمی و فرهنگی، «رامین بنام» به عنوان مسوول کمیسیون روابط عمومی و تبلیغات و بنده نیز به عنوان دبیر کمیسیون سیاسی و اجتماعی انتخاب شدند .

به گفته وی، قصد اعضای جدید شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی بازگردادن این تشکل دانشجویی به جایگاه اصلی خود با حضور جوانان مسلمان روشنفکر است.

دبیر سیاسی و اجتماعی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی درباره حاشیه های به وجود آمده بر سر انتخابات این انجمن نیز گفت: در چند دوره گذشته اعضای انجمن اسلامی دانشجویان بیشتر به اعضای جبهه پایداری گرایش داشتند اما با روندی عقلانی توانستیم رویه انتخابات را تغییر دهیم.

عزیزی در پاسخ به این سوال که گفته می شود برخی افراد برای حضور در انتخابات رد صلاحیت شده اند، اظهار داشت: در دانشگاه علامه سه طیف نزدیک به پایداری ها، اصلاح طلبان معتقد به فعالیت در چارچوب نظام جمهوری اسلامی و همچنین طیف چپ مارکسیست فعالیت دارند؛ برخی دوستان از آنجایی که نمی توانستند کار تشکیلاتی کنند خلاف اساسنامه ها اظهار نظر می کردند و به همین دلیل نمی توانستند در انتخابات حضور داشته باشند لذا رد صلاحیتی انجام نشده است.

 

** برنامه دیدار انجمن اسلامی با هاشمی، خاتمی و سیدحسن خمینی

وی با بیان اینکه قصد داریم رویه ای عقلانی را در دوران فعالیت جدید انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی دنبال کنیم، افزود: برآنیم تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید با آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی رییس جمهوری اسبق و حجت الاسلام سیدحسن خمینی یادگار حضرت امام خمینی (ره) به طور جداگانه دیدار کنیم.

قرار است انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی طی روزهای آینده بیانیه ای را درباره آغاز به کار خود با حضور اعضای جدید در شورای مرکزی این تشکل دانشجویی صادر کند.

نظر شما