شناسهٔ خبر: 19030 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع سطح دو حوزه‌های خواهران

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی تحصیل در مقطع سطح دو (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، داوطلبان می‌توانند با در اختیار داشتن کد رهگیری و شماره پرونده و مراجعه به پایگاه paziresh.whc.ir از وضعیت خود مطلع شوند.

پذیرش داوطلبان برای تحصیل در مقطع سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران بدون آزمون ورودی انجام می‌شود؛ امتیاز نهایی افراد بر اساس مجموع امتیازات و ضرایب معدل و مصاحبه اخلاقی - رفتاری محاسبه شده و داوطلبان به ترتیب از بالاترین امتیاز طبق ظرفیت مدارس معرفی شده‌اند.

تمام پذیرفته‌شدگان قطعی موظفند طبق زمانبندی مندرج در دفترچه جهت ثبت نام به مدارس علمیه محل پذیرش خود مراجعه کنند. عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان جهت ثبت نام، در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل تلقی می‌شود و با رعایت سایر مقررات، افراد واجد شرایط جایگزین خواهند شد.

داوطلبانی که نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند، می‌توانند تا 26 تیرماه به پایگاه مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران مراجعه و نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران تعداد پذیرفته‌شدگان در حوزه‌های علمیه خواهران کشور را بیش از 12000 نفر اعلام کرد که این افراد در 350 واحد علمی تربیتی به تحصیل خواهند پرداخت.

تحصیل در مقطع سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران برای دارندگان مدرک دیپلم طی پنج سال و برای دارندگان مدرک سیکل طی هفت سال انجام می‌شود.

 
 

نظر شما