شناسهٔ خبر: 18175 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان جشنواره دستاوردهای پژوهشی حوزه‌خواهران اعلام شد

معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران کشور فراخوان جشنواره دستاوردهای برتر پژوهشی این حوزه‌های علمیه با عنوان بانوی کرامت را اعلام کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، قالب‌های ارائه آثار در این جشنواره شامل نشریات علمی – پژوهشی، پژوهش‌های درسی، کتاب، پایان‌نامه، تحقیق پایانی و مقاله است که از میان پژوهش‌های درسی آن دسته از پژوهش‌های طلاب سطح سه(کارشناسی ارشد) در جشنواره شرکت داده می‌شوند که از تاریخ یکم مهرماه سال گذشته انجام شده است.

خواهران حوزوي كه شرط سني شركت در ششمین دوره جشنواره علامه حلي را ندارند، مي‌توانند آثار خود را شامل كتاب، پايان نامه سطح ۳ و تحقيق پاياني سطح ۲ (دفاع شده از ابتدای تابستان ۹۲ تا دهم آذر ۹۳) و مقاله با موضوع آزاد، در فراخوان جشنواره بانوی کرامت شركت دهند.

ارائه مقاله با موضوع آزاد برای معاونان پژوهشی مدیریت­های استانی و مراکز آموزشی سطح ۲ و ۳، اساتید روش تحقیق و اساتید راهنمای تحقیق پایانی، الزامی است و سایر اساتید و کادر مدارس نیز به صورت اختیاری می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

آثار علمی با محتوای تحقیق، تالیف، تصحیح و ترجمه در این جشنواره شرکت داده می‌شوند.

ثبت نام در جشنواره بانوی کرامت از طریق سامانه فراخوان‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران در نشانی اینترنتی www.whc.ir انجام می‌پذیرد و مهلت شرکت در این فراخوان ۱۰ آذرماه است.

این فراخوان به منظور ترويج و تثبيت فرهنگ پژوهش و تقدير از پژوهشگران حوزه‌هاي علميه خواهران در سه مرحله مدرسه‌ای، استانی وکشوری برگزار مي‌شود و به صاحبان آثار برگزیده، لوح تقدیر جشنواره و جوایز ارزنده تعلق خواهد گرفت.

نظر شما