شناسهٔ خبر: 17655 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فریدون عموزاده خلیلی رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان شد

فریدون عموزاده خلیلی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان، با کسب 107 رای از سوی اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به عنوان رئیس هیئت مدیره این انجمن و معصومه انصاریان به عنوان سخنگوی آن انتخاب شدند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، شب گذشته، ۲۷ خردادماه، انتخابات داخلی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای انتخاب رئیس، نایب رئیس، دبیر، خزانه‌دار و بازرس با حضور جمعی از نویسندگان در محل این انجمن برگزار شد.

در این مراسم، فریدون عموزاده خلیلی به عنوان رئیس، محمود برآبادی، نائب رئیس، مصطفی خرامان، بازرس، جعفر توزنده‌جانی، خزانه‌دار و معصومه انصاریان به عنوان دبیر و سخنگوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان مشخص شدند.

اعضای جدید هفدهمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، عصر روز پنجشنبه، ۲۲ خرداد، با حضور جمع کثیری از دست اندرکاران حوزه کودک در محل این انجمن انتخاب شدند. در این انتخابات، ۱۱ نفر از اعضای پیشین انجمن برای راهیابی به ترکیب هیات مدیره کاندیدا شده بودند که پس از رای گیری نویسندگانی چون فریدون عموزاده خلیلی با کسب ۱۰۷ رای، محمود برآبادی با کسب ۹۳ رای، جعفر توزنده جانی با کسب ۹۲ رای، معصومه انصاریان با کسب ۸۸ رای، حدیث لزر غلامی با کسب ۷۱ رای، جمال‌الدین اکرمی با کسب ۷۱ رای و حسین شیخ الاسلامی با کسب ۷۱ رای به هیات مدیره راه یافتند.

همچنی نوید سیدعلی اکبر با کسب ۴۸ رای به عنوان عضو اول علی البدل، عزت‌الله الوندی با کسب ۴۶ رای به عنوان نفر دوم علی البدل و لاله جعفری با کسب ۳۶ رای به عنوان نفر سوم علی‌البدل برگزیده شدند.

در این انتخابات مصطفی خرامان و نلی محجوب هر کدام با کسب ۸۹ رای و مهدی طهوری با ۷۳ رای، به عنوان بازرسان انجمن شناخته شدند و مهدی رجبی با کسب ۴۶ رای و منیژه اسلامی هم با کسب ۳۶ رای به عنوان اعضای اول و دوم کمیته بازرسی این انجمن آغاز به کار کردند.

نظر شما