شناسهٔ خبر: 16975 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرونده آموزش ضمن خدمت مدیران مدارس علمیه خواهران تشکیل می‌شود

مدیر آموزش کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران از تشکیل پرونده آموزش ضمن خدمت مدیران مدارس علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، ناصح این پرونده را حاوی اطلاعات دوره‌ها و نمرات آموزش ضمن خدمت مدیران علمیه خواهران برشمرد و اظهار داشت: سوابق مدیران در این پرونده‌ها، دربردارنده امتیازات علمی برای آنان در مقاطع تحصیلی بالاتر خواهد بود.

وی با اشاره به آموزش‌های ضمن خدمت مدیران مدارس علمیه طی سال ۹۲، افزود: در این سال محورهای مدیریت عمومی، مدیریت بودجه، مدیریت ارتباطات و مدیریت منابع انسانی تقریبا در تمام استان‌های کشور اجرا شد و در استان تهران علاوه بر این مباحث، مدل‌های برنامه‌ریزی نیز تدریس شد.

مدیر آموزش کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران این آموزش‌ها را حضوری ذکر کرد و ادامه داد: آموزش مدیران مدارس علمیه خواهران در استان‌های محل سکونت آنان و یا بعضا با تجمیع استان‌ها در استان مجاور و در استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون مربوط به این دوره‌های آموزشی به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار شد، افزود: آزمون ویژه مدیرانی که موفق به شرکت در آزمون پایان دوره نشده‌اند، تا قبل از سال تحصیلی آینده مجددا برگزار خواهد شد.

ناصح با اشاره به دوره‌هایی که در آینده ویژه مدیران مدارس علمیه خواهران برگزار خواهد شد، گفت: به زودی پرونده آموزشی سایر کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران با برگزاری دوره‌های ضمن خدمت تشکیل خواهد شد.

نظر شما