شناسهٔ خبر: 14883 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران استعفا کرد

با استعفای سرپرست سابق معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی گلشناس به عنوان سرپرست جدیداین معاونت معرفی شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ زهرا اشرفی سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری تهران در حالی که کمی بیش از چهار ماه از انتصاب وی به این سمت می‌گذرد روز شنبه از سمت خود استعفا کرد.

در همین حال حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی گلشناس مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و رییس فرهنگسرای خاوران را به تازگی و مجددا با سمت سرپرستی به این سمت منصوب کرده است.

معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسئولیت برنامه ریزی در حوزه مدیریت امور کتابخانه‌های شهرداری تهران، مدیریت آفرینش و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و تولید محصولات فرهنگی سازمان را برعهده دارد. علاوه بر این مرکز مشارکت های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز یکی از مراکز زیر مجموعه معاونت فرهنگی این سازمان است که وظیفه هدایت و راهبری تشکل‌های مردم نهاد و مراکز مشارکتی سازمان را بر عهده دارد.

همچنین مدیر تولید محصولات فرهنگی و رییس مرکز مشارکت های فرهنگی هنری این سازمان نیز به همراه سرپرست معاونت فرهنگی سازمان از سمت خود استعفا کرده‌اند.

نظر شما