-
۱۳۹۳-۱۲-۱۷ ۰۹:۱۲
نقطهی صفر دیالوگ سیستماتیک بین تاریخ و اقتصاد
-
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۱۰:۰۸
پاسخ به مغالطهای در حوزهی دغدغهی تولید علم دینی
-
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۰:۵۷
چرا هایدگر در سال ۱۹۳۳ گام درست را برداشت (۱)
-
۱۳۹۳-۱۲-۰۵ ۰۹:۲۴
علم و علم دینی در مقام ثبوت و تحقق خارجی
-
۱۳۹۳-۱۱-۲۹ ۱۱:۱۴
رشیدیان: از یک کتاب نمیشود یک پروژه ساخت
-
۱۳۹۳-۱۱-۲۷ ۱۰:۴۲
ملاحظاتی غیرسینمایی دربارۀ «محمد رسولالله» ساختۀ مجید مجیدی
-
۱۳۹۳/۱۱/۱۵
مادرِ «مرگ ماهی» به «مادر» علی حاتمی نمیرسد
-
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۰:۴۲
پذیرش یک نظریهی علمی به مقبولیت آن بستگی دارد
-
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۰۹:۳۹
آیا گمانهزنیها محقق میشود؟
-
۱۳۹۳/۱۱/۰۴
از اقتباس فعال تا تولید بومی علم انسانی
-
۱۳۹۳-۱۰-۲۴ ۱۰:۰۹
دوازده سال بچگی
-
۱۳۹۳-۱۰-۱۴ ۱۱:۳۳
دربارهی پدیدهی «این فیلم، فیلم من نیست»
-
۱۳۹۳-۱۰-۰۱ ۱۰:۵۵
مردهباد فیلسوفان قارهای!
-
۱۳۹۳-۰۹-۲۴ ۱۲:۵۲
عمومی یا عامیانه!؟
-
۱۳۹۳-۰۹-۱۶ ۱۱:۵۹
مانیفست سینمایی در فرم سینمای بدنه
-
۱۳۹۳-۰۹-۱۳ ۱۱:۱۹
تقدم وجودی تکنولوژی بر علم
-
۱۳۹۳-۰۹-۰۱ ۱۱:۱۷
دورکیم، پوزیتیویسم و سوسیالیسم
-
۱۳۹۳-۰۸-۲۹ ۱۱:۰۳
خلأهای قانونی در حمایت از مؤلف
-
۱۳۹۳-۰۸-۱۷ ۰۰:۱۰
امر وجودی در برابر امر پوچ
-
۱۳۹۳-۰۸-۱۴ ۱۰:۴۰
«ساکن طبقه وسط»؛ طنزی رندانه
-
۱۳۹۳-۰۸-۱۰ ۱۲:۱۵
مقاومت باهوده است
-
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۶:۴۶
انسانشناسی تاریخی جان لاک
-
۱۳۹۳/۰۷/۲۹
در کجای شاخص «لگاتوم» ایستادهایم؟
-
۱۳۹۳-۰۷-۲۴ ۱۰:۵۱
چرا باید پارادایم داشت؟
-
۱۳۹۳/۰۷/۲۰
ماندهام برای اجرای برنامههای ناتمام
-
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۱:۱۷
آموزش علیه آموزش
-
۱۳۹۳-۰۷-۱۶ ۱۰:۳۱
سینمای هانکه؛ خوب، بد، ضد فیلم
-
۱۳۹۳-۰۷-۱۴ ۱۲:۰۸
دانشگاه، بنگاه و چند مسئلهی دیگر
-
۱۳۹۳-۰۷-۱۲ ۱۱:۳۱
کشمکش با تفوّق اجتماعیِ «منطق تجربهگرایی»
-
۱۳۹۳-۰۷-۱۰ ۱۰:۳۴
قدرت تركيبی: ژنها، ژنوميك و تاريخ