شناسهٔ خبر: 8189 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تاکید سرپرست دانشگاه خواجه نصیر بر رشد توامان علم و اخلاق در دانشگاه

رئیس دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به برنامه‌های خود برای افزایش کیفیت دانشگاه در زمان تصدی خود اظهار کرد: یکی از اهداف من بالا بردن کیفیت دانشگاه و کاهش رتبه آن در میان دانشگاه برتر است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ علی خاکی صدیق تصریح کرد: قصد داریم دانشگاه خواجه نصیر را به رتبه پنج میان دانشگاه‌های برتر برسانیم و لازمه این کار بالا بردن کیفیت دانشگاه است.

وی رشد علمی و اخلاقی دانشگاه خواجه نصیر و همچنین ایجاد یک فضای اخلاقی در دانشگاه را جزو برنامه‌های اساسی خود دانسته و تصریح کرد: سعی داریم بر اساس آموزه‌های دینی و مکتب اهل بیت برنامه‌های فرهنگی دانشگاه را پیش ببریم.

خاکی صدیق با اشاره به لزوم روابط بین‌المللی در دانشگاه‌ اظهار کرد: یکی از اولویت‌های وزارت علوم ارتقای روابط بین‌المللی و ایجاد ارتباط با دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی است.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر با تاکید بر ایجاد و توسعه روابط بین الملل دانشگاه به عنوان یکی از پارامترهای رشد کیفی و با بیان اینکه ارتباط با صنعت در دانشگاه خواجه نصیر خوب است، اظهار کرد: در حال حاضر اجرای یک پروژه ملی به این دانشگاه واگذار شده است اما افزایش سطح این ارتباطات علمی و صنعتی از برنامه‌های من است که امیدواریم بتوانیم گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

نظر شما