شناسهٔ خبر: 6315 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام دوره عمومی غیرحضوری علم دینی

دومین دوره غیرحضوری علم دینی در موسسه علم دینی صدرا از طریق سامانه سایت علم دینی برگزار می شود.

«فرهنگ امروز» به نقل از علم دینی؛ بدین وسیله به اطلاع می رساند، ثبت نام دوره عمومی غیرحضوری علم دینی (سطح مقدماتی) آغاز می گردد. این دوره، دومین دوره غیرحضوری موسسه علم دینی صدرا می باشد و از طریق سامانه سایت علم دینی برگزار می شود.

QeyreHozuriP92 

توضیحات:

- دوره در قالب کلاس‌های مجازی و از طریق سامانه آموزشی سایت علم دینی (www.elmedini.ir) برگزار می‌گردد.

- با توجه به گروه بندی ثبت نام کنندگان به تفکیک رشته و مقطع تحصیلی، دانشجویان و طلاب همه رشته ها و مقاطع تحصیلی می توانند در این دوره ثبت نام نمایند؛ در صورت به حد نصاب رسیدن هر کدام از این گروه ها، جلسات آن تشکیل می گردد.

- طول دوره ۸ هفته می باشد و از ۲۷ مهرماه آغاز و تا جمعه ۲۳ آذرماه ۹۲ پایان می پذیرد.

- منابع اختیاری معرفی شده توسط اساتید، قابل تهیه در دفتر موسسه علم دینی صدرا می باشد و یا در صورت تمایل، به آدرس متقاضیان ارسال می گردد.

 - حداکثر غیبت مجاز (عدم حضور در سامانه) در این دوره، ۱۰ روز می باشد و پس از آن، امکان دسترسی دانش پژوه محترم به سامانه آموزشی لغو می گردد؛ همچنین در صورت عدم مراجعه به سایت به مدت ۷ روز در دو نوبت نیز امکان ادامه فعالیت دانش پژوه لغو خواهد گردید؛ لذا به فراگیران محترم توصیه می گردد پس از کسب اطمینان از دسترسی آسان به اینترنت در طول برگزاری دوره، اقدام به ثبت نام نمایند.

- راهنمای استفاده از سامانه آموزشی و برنامه درسی در ابتدای دوره در اختیار دانش پژوهان قرار خواهد گرفت.

-  به دانش‌پژوهان شرکت‌کننده، در صورت قبولی، گواهی‌نامه پایان‌دوره اعطا می‌شود. امتیازدهی به دانش‌پژوهان، بر اساس حضور فعال و مستمر در سامانه آموزشی و آزمون نهایی دوره می‌باشد. شرکت در سطوح بعدی، منوط به قبولی در سطح مقدماتی می‌باشد.

elmedini.ir/1392/06

نظر شما