شناسهٔ خبر: 37932 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سینماهای اروپا در انتظار «من، ارل و دختر در حال مرگ»

فیلم «من، ارل و دختر در حال مرگ» ساخته آلفونسو گومز رِخون کارگردان مکزیکی، فیلمی در سبک کمدی رمانتیک است که به زودی در سینماهای اروپا روی پرده می رود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ «من، ارل و دختر در حال مرگ» امسال در جشنواره فیلم ساندنس در آمریکا جایزه هیات داوران و جایزه تماشاگران را از آن خود کرد.

فیلم، داستان پسری دبیرستانی به نام گِرِگ را بازگو می کند که بیشتر وقتش را با دوستش ارل صرف دیدن فیلم های کلاسیک خنده دار می کند. او بعد از آشنایی و دوستی با یکی از همکلاسی هایش که مبتلا به سرطان است، دیدگاهش را نسبت به زندگی تغییر می دهد.

«من، ارل و دختر در حال مرگ» بر اساس داستانی با همین نام نوشته جسی اندروز، نویسنده آمریکایی ساخته شده است. کارگردان مکزیکی می گوید که پس از خواندن کتاب، با شخصیت اصلی احساس نزدیکی کرده، چون خودش هم درگیر کنار آمدن با مرگ پدرش بوده است.

موضوع فیلم بیماری و مرگ است، اما کارگردان می گوید که امیدوار است دیالوگ های سرگرم کننده و کمی عجیب فیلم، مخاطب را تحت تأثیر قرار دهد. وی می افزاید: گاهی شخصی ترین فیلم ها عام ترین فیلم ها می شوند. امیدوارم اگر تجربه مشابهی داشته اید با دیدن این فیلم دریابید که تنها نبوده اید. من می خواهم احترام مخاطب را حفظ کنم و مجبورش نکنم احساس خاصی  داشته باشد و به او این فرصت را بدهم که تا رسیدن به پایان فیلم سفری داشته باشد که خاص خودش است.

اکران فیلم «من، ارل و دختر در حال مرگ» از روز ۴ سپتامبر در سینماهای بریتانیا، ایرلند آغاز شده است. این فیلم، پاییز امسال به مرور روی پرده سینماهای دیگر شهرهای اروپا می رود.

نظر شما