شناسهٔ خبر: 29532 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نقد و بررسی کتاب «مثل فیلسوف نوشتن» در شهر کتاب

کتاب «مثل فیلسوف نوشتن» با حضور دکتر مسعود صادقی، دکتر حسین شیخ‌رضایی، فاطمه مینایی و لیلا مینایی در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ نوشته‌ها را می‌توان به اقسام گوناگون تقسیم کرد که یکی از آنها مقاله است. مقاله هم اقسام گوناگون دارد که یکی از آنها مقاله‌های تحقیقی و استدلالی است. به تازگی کتاب «مثل فیلسوف نوشتن» که آموزش نگارش مقاله‌ی فلسفی است نوشته‌ی ای. پی. مارتینیک با ترجمه‌ فاطمه مینایی و لیلا مینایی  به همت انتشارات هرمس منتشر شده است.

نقد و بررسی کتاب «مثل فیلسوف نوشتن» در شهر کتاب

 کتاب «مثل فیلسوف نوشتن» به منظور آموزش نگارش چنین مقالاتی به دانشجویان فلسفه تالیف شده است تا فراگیرند چطور روشن و موجز و دقیق بنویسند و البته می‌تواند با توجه به فقدان منابع کافی در آموزش نگارش مقالات تحقیقی و استدلالی، به کار طیف وسیع‌تری از مخاطبان نیز بیاید و آنها را در بیان منظم‌تر و مستدل‌تر مطالب‌شان یاری کند.

نشست هفتگی شهرکتاب در روز سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه از ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «مثل فیلسوف نوشتن» اختصاص دارد که با حضور دکتر مسعود صادقی، دکتر حسین شیخ‌رضایی، فاطمه مینایی و لیلا مینایی در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود. حضور در این نشست برای علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما