شناسهٔ خبر: 20415 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«قصه‌هایی برای خواب کودکان» صوتی شد

2 كتاب اخير از مجموعه كتاب‌های گويای «قصه‌هایی برای خواب کودکان» كه از ابتدای سال جاری و در هر ماه منتشر شده است، در فروشگاه مركزی شهر كتاب رونمايی می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ اين كتاب‌ها كه با همكاری موسسه فرهنگ و هنر رها فيلم و گروه قصه موسسه پژوهشی كودكان دنيا توليد شده است، «فروردين»، «ارديبهشت»، «خرداد»، «تير» و «مرداد» نام دارد و همان‌طور كه از نام آن مشخص است، برای ماه‌های سال در نظر گرفته‌ شده‌اند و در هر ماه، يك لوح فشرده را به بازار كتاب عرضه می‌كند.

در هر كدام از كتاب‌های اين مجموعه، شامل 31 قصه برای 31 شب در نظر گرفته شده است و كودكان می‌توانند هر شب با گوش دادن به اين كتاب‌ها، بخوابند. به گفته ناصر يوسفی مدير عامل موسسه پژوهشی كودكان دنيا، اين كتاب‌ها گنجينه‌ای از بهترين قصه‌های تاليف، ترجمه يا بازنويسی را شامل می‌شود كه با توجه به ارزش‌های فرهنگ و صلح برای خردسالان تهيه و تدوين شده است.

مراسم رونمايی از اين مجموعه روز جمعه 24 مرداد از ساعت 18 در كافه كتاب فروشگاه مركزی شهر کتاب واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته، برگزار می‌شود.

نظر شما