شناسهٔ خبر: 16806 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دو جلسه دیگر تا معرفی گزینه‎های ریاست دانشگاه صنعتی شریف

عضو کمیته هفت نفره انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: تا معرفی گزینه های ریاست دانشگاه صنعتی شریف به شورای دانشگاه، کمیته هفت نفره انتخاب رئیس، دو جلسه دیگر نیز برگزار خواهد کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سعید سهراب پور گفت: از مجموع ۱۱۷ عضو هیات علمی دانشگاه که شاخص های ریاست دانشگاه صنعتی شریف را داشتند، ۶ نفر انتخاب شده اند که اکنون برنامه های خود را به کمیته ارایه کرده  و اعضای کمیته مشغول بررسی برنامه های گزینه های ریاست دانشگاه هستند.

عضو کمیته هفت نفره انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی شریف افزود: کمیته مذکور گزینه های خود را تا آخر خرداد به شورای دانشگاه معرفی کرده و شورا نیز  ۳ نفر را از میان به وزیر علوم معرفی می کند.

وی با بابیان این مطلب که آخرین تصمیم دراین خصوص را شورای دانشگاه می گیرد، افزود: آخر خرداد ماه شورای دانشگاه تشکیل شده و لیست اسامی گزینه های انتخابی به شورای دانشگاه ارایه می شود و شورا از بین ۶ گزینه مذکور سه نفر را به وزیر علوم معرفی می کند.

وی تاکید کرد: اکنون هر۶ گزینه ریاست دانشگاه برنامه های خود را ارایه کرده اند و ما مشغول بررسی برنامه های گزینه های مذکور هستیم.


 

نظر شما