شناسهٔ خبر: 16083 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

4 گزینه برای ریاست دانشگاه انتخاب شد

رئیس دانشگاه لرستان گفت: برای هر استادی از طرف وزارت علوم برای انتخاب گزینه ریاست دانشگاه یک ایمیل فرستاده شده تا رئیس دانشگاه را انتخاب کنند برهمین اساس چند نفر کاندید شده و مانند انتخابات مجلس در دانشگاه راه افتاده اند و متاسفانه یک رقابت منفی در دانشگاه ایجاد شده است .

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حسن زمانیان در خصوص چگونگی انتخاب رئیس دانشگاه لرستان گفت: انتخاب رئیس دانشگاه لرستان به صورت اینترنتی انجام گرفته است و اساتید دانشگاه منتظر نتیجه هستند.

وی ادامه داد: برای هر استادی از طرف وزارت علوم یک ایمیل فرستادند تا رئیس دانشگاه را انتخاب کنند برهمین اساس چند نفر کاندید شده و مانند انتخابات مجلس در دانشگاه راه افتاده اند .

رئیس دانشگاه لرستان وضعیت فعلی این دانشگاه را وضعیت بدی عنوان کرد و گفت:  چون چهار گزینه توسط اعضای هیات علمی برای ریاست دانشگاه تعیین شده است، دانشگاه به چهار شاخه تقسیم شده و این  چهار گروه اکنون با یکدیگر درحال کشمکش هستند.  

وی افزود: پشت سر هر گروهی عده ای جمع شده اند و متاسفانه یک رقابت منفی در دانشگاه ایجاد شده است که وضع خیلی بدی در دانشگاه به وجود آورده است.

نظر شما