شناسهٔ خبر: 15718 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«امام جود و کرم»؛ تازه ترین طرحهای خانه طراحان انقلاب اسلامی + تصویر

خانه طراحان انقلاب اسلامی با عنوان «امام جود و کرم» طرحهایی را با موضوع ولادت مسعود امام جواد (ع) طراحی کرده که از دیروز در و دیوارهای شهر را آذین بسته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ «مولودی از او مبارکتر که سراغ دارد؟» پدرشان به صریحترین شیوه به این سوال پاسخ داده اند؛ روزی در ایام کودکی حضرتش را نزد پدر بزرگوارش آوردند. پدر لبخندی زد و فرمود: «این همان مولودی است که برای شیعه مبارکتر از او بدنیا نیامده است»!

بیش از ۴۰ سال از سن مبارک حضرت رضا(ع) می گذشت و آن حضرت هنوز اولادی نداشتند. برخی از شیعیان در امر امامت نگران بودند، عده ای هم شاید ناامید گشته بودند و در تداوم امامت که پیامبر هم از آن خبر داده بودند، تشکیک کردند. اما نور امید خوش هنگام درخشید.

هنگامیکه خدا جواد الأئمه(ع) را به امام شیعیان حضرت رضا(ع) داد، نگرانی و شک و تردید مردم بر طرف شد و شیعه جانی دوباره گرفت. آری «این همان مولودی است که برای شیعه مبارکتر از او بدنیا نیامده است».

هنرمندان خانه طراحان انقلاب اسلامی که مدتها است به بهانه های مختلف ارزشی و مذهبی به طراحی دست می زنند و خیابانهای شهر را رنگین می کنند، آخرین پروژه هنریشان را به این مبارکترین مولود اختصاص داده است. خانه طراحان با عنوان «امام جود و کرم» طرحهایی را با موضوع ولادت مسعود امام جواد (ع) طراحی کرده  که از دیروز در و دیوراهای شهر را آذین بسته است.

نظر شما