شناسهٔ خبر: 14864 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شماره 76 فصلنامه تخصصی «فقه» منتشر شد

هفتاد و ششمین شماره فصلنامه تخصصی «فقه؛ کاوشی نو در فقه اسلامی» به صاحب‌امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مدیرمسئولی عبدالرضا ایزدپناه و سردبیری محمدحسن نجفی منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ هفتاد و ششمین شماره فصلنامه تخصصی «فقه؛ کاوشی نو در فقه اسلامی» توسط پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
بنا بر این گزارش، «ادامه زوجیت زن تازه‌مسلمان با همسر کتابی» از محمدحسن نجفی‌راد، «استصناع در توجیهی جدید» از محمدعلی خادمی کوشا، «تربیت اعتقادی فرزندان از منظر فقه» از علیرضا اعرافی و سیدنقی موسوی و «بررسی عنصر احتیاط در فقه دوره‌های پیش و پس از اندیشه اخباری» حسن‌علی علی‌اکبریان و رسول نادری برخی از مقالات این شماره هستند.
«بررسی نظریه توسعه ملاک در قاعده تبعیت» از محمدصادق مزینانی و بلال شاکری، «خاستگاه هرمنوتیکی دانش فقه و دیگر نظام های معرفتی مواجهه با نصوص» از عبدالمجید مبلغی و «تعدد دیه در جنایت منجر به ناشنوایی کودکان» از رضا اسفندیاری(اسلامی) و علیرضا فجری دیگر مقالات آخرین شماره فصلنامه تخصصی «فقه» است.
خلاصه مقاله‌های به عربی این شماره نیز توسط علی سبزخدا تهیه شده و در پایان فصلنامه ضمیمه شده است.
یادآور می‌شود، فصلنامه «فقه؛ کاوشی نو در فقه اسلامی» فصلنامه‌ای تخصصی است که وارد بیستمین سال انتشار خود شده و اکنون به صاحب‌امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مدیرمسئولی عبدالرضا ایزدپناه و سردبیری محمدحسن نجفی منتشر می‌شود.

نظر شما