شناسهٔ خبر: 14412 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

علم‌الهدی دبیر شورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه» شد

امیرحسین علم الهدی مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه» شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی طی حکمی امیرحسین علم الهدی را به سمت مدیریت اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه» منصوب کرد.

در متن حکم ایوبی به امیرحسین علم الهدی چنین آمده است:

آقای امیرحسین علم الهدی به موجب این حکم به سمت مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه» منصوب می‌شوید.

این سینما علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای نمایش فیلم های هنری و تجربی، می تواند بستر مناسبی برای رشد و بالندگی اندیشه های خلاق جوانان علاقمند به هنر هفتم باشد.

انتظار می رود با تکیه بر اصول کلی تدوین شده سینمای هنر و تجربه که محصول جلسات متعدد جمعی از نخبگان کارآزموده این عرصه است، به سرعت این طرح مهم را اجرایی نمایید.

سوابق ارزشمند و به ویژه آگاهی و آموزش روزآمدتان در حوزه توزیع و نمایش، نویدبخش چشم اندازی روشن برای موفقیت این تجربه است. موفقیت روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.

امیرحسین علم الهدی متولد سال ۱۳۴۹ در تهران و دارای مدرک اقتصاد اجتماعی است. در کارنامه حرفه ای وی مواردی چون مدیرگروه تولیدات ویژه شبکه جام جم (۱۳۷۹)،عضو هیأت اجرایی برگزارکننده جشنواره بین المللی فیلم فجر ( ۱۳۷۶تا ۱۳۷۸) و (۱۳۸۱ تا ۱۳۸۹)، مشاور مدیرعامل بنیاد فارابی در حوزه توزیع و نمایش (۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰)، مشاور اجرایی مدیرعامل خانه سینما (۱۳۸۶)، مشاور پخش و توزیع سینمایی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران (۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸)، مدیرعامل شرکت پخش نمایشگران و مدیر پردیس سینمایی زندگی (۱۳۸۸)، معاون پردیس های سینمایی شهرداری تهران، مدیر راه اندازی پردیس های سینمایی رازی، تماشا، راگا و تماشا، مشاور اجرایی سازمان سینمایی سوره (۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲)، نماینده خانه سینما در شورای صنفی نمایش (۱۳۸۸ و ۱۳۸۹) و ... دیده می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما