شناسهٔ خبر: 14265 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شماره 51 دوفصلنامه «صحیفه مبین» منتشر شد

پنجاه و یکیمین شماره دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی «صحیفه مبین» به صاحب‌امتیازی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرمسئولی محمدمهدی مظاهری و سردبیری سید بابک فرزانه منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ پنجاه و یکیمین شماره دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی «صحیفه مبین» با مقالاتی نظیر «بررسی اصالت کتاب عبیدالٰله بن علی حلبی» از مجید معارف و امیر رشیدی و «مبانی ادبی کلامی سید مرتضی در تفسیر قرآن کریم» از باقر قربانی زرین منتشر شد.
بنا بر این گزارش، «راویان مُکتِب؛ کاربرد داده‌های رجالی برای شناسایی جریانی فرهنگی» از حامد خانی، «تحلیل‌ها از پدیده رؤیا در قرآن کریم و فرهنگ اسلامی» از محمدرضا حاجی اسماعیلی و زهرا کریمی، «دیدگاه ابوالکلام آزاد درباره "ذوالقرنین" و تأثیر آراء او بر مفسران پس از خود» از جمشید جلالی شیجانی و «از قاعده و استثناء در نحو تجویزی تا سلیقه و معنی در نظم قرآنی» از حمید عابدی فیروزجایی دیگر مقالات شماره جدید دوفصلنامه «صحیفه مبین» است.
یادآور می‌شود، «صحیفه مبین» دوفصلنامه‌ای علمی ـ پژوهشی است که به صاحب‌امتیازی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرمسئولی محمدمهدی مظاهری و سردبیری سید بابک فرزانه منتشر می‌شود.

نظر شما