شناسهٔ خبر: 14224 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فریدون جیرانی هم به گردونه نمایش خانگی‌ها روی آورد

فريدون جيراني که سابقه سردبيري هفته‌نامه سينما و برنامه سينمايي هفت را در تلويزيون دارد، مجله «سي و پنج» را به صورت تصويري با همکاري تيم سابق «هفت» در شبکه نمايش خانگي توزيع مي‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از بانی فیلم؛ شماره صفر اين مجله تصويري هفته آينده در تيراژصد هزار نسخه طي روزهاي آينده در سراسر ايران توزيع خواهد شد.شماره صفر اين مجله تصويري موضوع بازيگري را سوژه سرمقاله خود قرار داده و مهدي فخيم‌زاده ميهمان ويژه اين بخش است.اين مجله در شماره صفر خود گفت‌وگوهايي ويژه با مسعود کيميايي، داريوش مهرجويي و رضا عطاران دارد.

آيتم‌هايي ويژه آخرين رويداد سينمايي يعني جشنواره سي‌ودوم فيلم فجر نيز در شماره صفر اين مجله گنجانده شده است. اين مجله دو پيش شماره ديگر خواهد داشت و پس از آن به‌طور مرتب به صورت ماهيانه در سراسر ايران توزيع خواهد شد.

حميد پنداشته و محمد نجار صراف تهيه‌کنندگي اين مجله تصويري را بر عهده دارند و احسان ظلي‌پور به‌عنوان دبير تحريريه، آرش اعلامي و مسعود رفيع‌زاده مديران هنري و حامد بديعي و غزال اعلامي عکاسان اين مجله تصويري هستند.تصويرگستر پاسارگاد توزيع اين مجله تصويري را بر عهده دارد و کمپاني کداک حامي آن است.

فريدون جيراني در همين رابطه گفت: «سي و پنج» تجربه جديدي براي ما بود. دقيقا مثل «هفت» كه اولين برنامه زنده تخصصي سينمايي در تلويزيون بود «سي و پنج» هم اولين مجله تخصصي تصويري سينماست كه قرار است در شبكه نمايش خانگي توزيع شود. اميدوارم اين تجربه تازه با مخاطب هم ارتباط برقرار كند.»

جيراني در ادامه گفت: «اين شماره صفر مجله است و قطعا به دليل شتاب كاري و نو بودن آن ضعف هايي دارد. قرار است دو شماره صفر ديگر منتشر كنيم و پس از آن به صورت ماهنامه در خدمت مخاطبان سينما باشيم.

نظر شما