شناسهٔ خبر: 13608 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وزیر علوم احکام انتصاب روسای هفت دانشگاه کشور را صادر کرد

وزیر علوم، سرپرستان هفت دانشگاه کشور را که ریاست آنها مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است به مدت چهارسال به عنوان رئیس دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ وزیر علوم، سرپرستان هفت دانشگاه کشور را که ریاست آنها مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است به مدت چهارسال به عنوان رئیس دانشگاه منصوب کرد.

در احکام انتصاب سیادت و محقر روسای دانشگاه‌های علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان و بجنورد آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه دانشگاه‌های علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان و بجنورد  را برپایه قوانین،سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

وزیر علوم، همچنین در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات عبداله میرمعزی رئیس سابق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان و محسن طالب زاده رئیس سابق دانشگاه بجنورد در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

شایان ذکر است، سیادت عضو هیئت علمی گروه زراعت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان  و مشاور استاندار در امور کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان  و احمد محقر عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد است.

نظر شما