شناسهٔ خبر: 13558 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پنجمین نشست اندیشه‎های راهبردی با حضور رهبر انقلاب برگزار می‎شود

پنجمین نشست اندیشه‎های راهبردی با موضوع نظام مردم سالاری دینی و با حضور شخصیت‎های دانشگاهی و حوزوی در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ از محورهای این نشست می توان به موضوع های « ماهیت، مفهوم و اضلاع نظام مردم سالاری دینی» ، « فلسفه و مبانی نظری نظام مردم سالاری دینی » و « مؤلفه ها و مختصات نظام مردم سالاری دینی» اشاره کرد.

همچنین «پیشینه علمی و تحقیقاتی نظام مردم سالاری دینی»، «ساختار منطقی و طبقه بندی موضوعات نظام مردم سالاری دینی»، «مقایسه نظام مردم سالاری دینی با نظام دموکراسی لیبرال»، «نظام مردم سالاری دینی و ساختار قدرت» و «مشارکت سیاسی در نظام مردم سالاری دینی» از دیگر موضوع هایی است که در این نشست مطرح خواهد شد.

دبیرخانه نشست اندیشه های رهبردی از استادان و محققانی که پیرامون موضوع های نشست، پژوهشی انجام داده ­اند، دعوت کرد به منظور حضور در این رویداد عالی علمی، مقالات جدید و منتشر نشده خود رابا محورهای نشست که حاوی دیدگاه و دستاوردهای اصیل و بدیع باشد، ارسال کنند.

سخنرانان و شرکت­ کنندگان نشست پس از داوری مقالات از سوی هیأت داوران انتخاب خواهند شد و مقالات پذیرفته شده به چاپ خواهد رسید.

بر اساس این گزارش آخرین مهلت ارسال مقالات پانزدهم اردیبهشت سال ۹۳ است و علاقه مندان برای آگاهی از چارچوب و ضوابط تهیه مقالات به وبگاه نشست به نشانی http://n۵.dnar.ir مراجعه کنند.

نظر شما