شناسهٔ خبر: 12367 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نظام سلطه و انقلاب اسلامی؛ آماده ورود به بازار نشر

شماره ششم مجموعه کتاب‌های آثار انقلاب، مقاومت و بیداری اسلامی در دو جلد با عنوان نظام سلطه و انقلاب اسلامی منتشر می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از شبستان؛ مجید صفاتاج مدرس دانشگاه، پژوهشگر و نویسنده گفت: جلد ششم از سری مجموعه کتاب‌های «آثار انقلاب، مقاومت و بیداری اسلامی» تا اوایل سال ۹۳ منتشر می شود.
وی در ادامه درباره قسمت های اول تا پنجم این مجموعه بیان کرد: جلد اول تا پنجم این مجموعه به زودی از سوی انتشارات «رهپویان بیداری اسلامی» با عناوین «سپهر انقلاب اسلامی»، «نهضت بیداری اسلامی»، «موج اول بیداری اسلامی پس از انقلاب اسلامی»، «انقلاب اسلامی و استعمار فرانو در منطقه» و شماره پنجم این مجموعه در دو جلد «تحولات خاورمیانه پس از انقلاب اسلامی» منتشر می شود.
این نویسنده در ادامه عنوان کرد: شماره ششم مجموعه کتاب‌های «آثار انقلاب، مقاومت و بیداری اسلامی» در دو جلد با عنوان «نظام سلطه و انقلاب اسلامی» منتشر می‌شود که جلد نخست شماره ششم این مجموعه به سیاست‌ها و راهبردهای آمریکایی و صهیونیستی و ارتجاع عربی برای مقابله با انقلاب اسلامی است به سال ۱۹۷۹ میلادی از پیروزی انقلاب ایران تا بعد از فروپاشی شوروی یعنی تا سال ۲۰۰۰ میلادی بوده و جلد دوم آن نیز از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون را در بر دارد.
این استاد دانشگاه در پایان تصریح کرد: شماره هفتم این مجموعه نیز با عنوان «موج دوم بیداری اسلامی پس از انقلاب اسلامی»، شماره هشتم با نام «موج سوم بیداری اسلامی پس از انقلاب اسلامی» و شماره نهم با عنوان «روند موازنه قدرت در منطقه پس از انقلاب اسلامی» منتشر می شود.

نظر شما