شناسهٔ خبر: 12196 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پیش «به سوی آزادی» با شبکه سحر

مستند "به سوی آزادی" که به موضوع انقلاب اسلامی می‌پردازد، در سیمای بوسنیایی شبکه سحر دوبله شده و به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجموعه «به سوی آزادی» که به مدیریت دوبلاژ رحمان رستم پور به بوسنیایی دوبله شده است به زودی در جدول پخش این شبکه قرار خواهد گرفت. 
ترجمه و ویراستاری " به سوی آزادی " را آنکیتسا بهجت اردکانی به بوسنیایی انجام داده و رحمان رستم پور تدوین گر این کار بوده است. 
این مستند که به مبارزات نلسون ماندلا رهبر فقید آفریقای جنوبی اختصاص دارد، بر همراهی و مبارزه آن دسته از یاران ماندلا که مسلمان هستند، تمرکز دارد. متون " به سوی آزادی"، توسط ارناد پانجیچ، معمر اسپاهیچ و آنکیتسا بهجت اردکانی ترجمه شده است. عادل حاج محمدویچ و ندیم بگوویچ گویندگی این مستند را بر عهده داشته اند. محسن کیوانفر نیز به عنوان صدابردار در این کار همکاری داسته است. 
این مستند که به سفارش سیمای انگلیسی شبکه بین المللی سحر توسط حمید کوهپایی کارگردانی و تهیه شده است توسط شهریار ارجمندی تصویربرداری آن صورت گرفته است. 
مستند " به سوی آزادی " در سه قسمت ۲۰ دقیقه ای در گروه ترجمه و دوبلاژ سیمای بوسینایی شبکه برونمرزی سحر دوبله شده و برای پخش از این شبکه آماده است.

نظر شما