شناسهٔ خبر: 11075 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز فراخوان پذیرش مقاله سمینار تاریخ و فلسفه علم

غمایی، از آغاز پذیرش مقاله برای سمینار یک روزه تاریخ و فلسفه علم خبرداد و گفت: دانشجویان کارشاسی ارشد و دکترای تا 30 بهمن‌ماه برای ارسال مقاله فرصت دارند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ ابوتراب یغمایی، دبیر علمی سمینار دانشجویی تاریخ و فلسفه علم، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این سمینار یک روزه به همت پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی تهران، اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار برگزار می‌شود. 
وی به اهداف برگزاری این سمینار دانشجویی اشاره کرد و افزود: معرفی پژوهشکده تازه تاسیس مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی تهران و تشویق پژوهشگران و دانشجویان برای پرداختن به موضوع فلسفه علم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این سمینار یک روزه است. 
یغمایی گفت: دانشجویان کارشناسی‌ ارشد و دکترای، می‌توانند چکیده آثارشان را در ۵۰۰ واژه در دو قالب Word و PDF حداکثر تا تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری به پست الکترونیکی پژوهشکده به نشانی FRST@mail.sbu.ac.ir ارسال کنند. نتیجه داوری چکیده مقالات، تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه اعلام خواهد شد و نویسندگان تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۹۳ فرصت خواهند داشت تا اصل مقاله خود را ارسال نمایند. دانشجویان کارشناسی نیز در صورت پذیرفته شدن آثارشان مجاز به ارایه مقاله خواهند بود. 
وی درباره محور‌های سمینار افزود: علاقمندان می‌توانند در ۶ محور فلسفه علم، ‌تاریخ علم، جامعه‌شناسی علم،‌ علم و دین،‌ فلسفه علوم خاص و فلسفه فناوری آثار سان را ارسال کنند.

نظر شما