شناسهٔ خبر: 11040 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فصلنامه فضیلت به شماره هفتم رسید

هفتمین شماره فصلنامه فضیلت که کاری است از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه سطح عالی سید زنجان، منتشر و در اختیار طلاب و مراکز فرهنگی قرار گرفت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از رسانیوز؛ هفتمین شماره فصلنامه فضیلت که کاری است از سوی معاونت پزوهش مدرسه سطح عالی سید زنجان در پنجمین سال انتشار، منتشر و در اختیار طلاب و مراکز فرهنگی قرار گرفت.

بنابر این گزارش، در شماره جدید فصلنامه فضیلت که حاوی مطالب و مقالات ارزشمندی از سوی طلاب و اساتید مدرسه علمیه سطح عالی سید است به موضوعاتی از قبیل نظریه پردازی و تحلیل فقهی، امامت و رهبری، عبادت در قرآن و احادیث، نگاه اعتدالی به سبک زندگی دینی، قدری تأمل در محیط اطرافمان، آثار و برکات نماز اول وقت و فضیلت نماز جماعت پرداخته شده است.

راننده سلام، مرد علم و عمل، قمر در عقرب چیست؟ خرافه یا واقعیت، مهدی شناسی (علیه السلام) و پاسخ به پرسش ها بر اساس حکمت های نهج البلاغه از دیگر موضوعاتی است که در هفتمین شماره فصلنامه فضیلت به آنها اشاره شده است.

گفتنی است؛ یکی از ویژگی های بارز این شماره از فصلنامه فضیلت، بررسی آثار و اندیشه های علمی آیت الله شبیری زنجانی و همچنین شرح مختصری از زندگی علمی آیت الله سید محمد حسینی زنجانی است.

نظر شما