شناسهٔ خبر: 65735 - سرویس سایر حوزه‌ها

خرید مستقیم کفش از تولیدی ها  یا اینستاگرام ؟

خرید مستقیم کفش از تولیدی ها  یا اینستاگرام ؟

این روزها با توجه به حجم کاری که وجود دارد بسیاری از مغازه داران ترجیح می‌دهند تا به جای اینکه وقت زیادی را صرف کنند و به تولیدی های کفش بروند تا کفش های مورد نیاز مغازه شان را تامین کنند، از طریق اینستاگرام و یا سایت های اینترنتی سفارش خرید خود را ثبت نمایند. ولی مسئله‌ای که باید در نظر گرفت این است که با توجه به شگردهای کلاهبرداری که این روزها بسیار مرسوم شده باید دقت زیادی به خرج دهید و برای خرید کفش عمده از تولیدی باید حتما از پیج های معتبر که کاملا با آن آشنایی دارید خرید نمایید. سایت های معتبری مانند علی ویترین که مرجع معرفی تولیدی های کفش هستند نیز گزینه مناسبی برای تهیه کفش های ویترین مغازه شما می‌باشد.

خرید مستقیم کفش از تولیدی ها  یا اینستاگرام ؟

شما با خرید اینترنتی از سایت های معتبر مانند علی ویترین که تولیدی های معتبر و شناخته شده ای را به شما معرفی می‌کنند باعث خواهد شد به جای اینکه شما ساعت‌ها زمان خود را صرف نمایید تا از تولیدی‌ها کفش را به صورت عمده بخرید، و یا در ترافیک و شلوغی های شهر و یا حتی از شهری به شهر دیگر بروید تا کفش های مورد نظر خود را به صورت عمده تهیه کنید، تنها با چند کلیک ساده و طی چند مرحله شما با تولید کنندگان عمده کفش ارتباط برقرار می‌کنید و به راحتی سفارش خود را ثبت می‌نمایید. ولی اگر قصد خرید کفش چرم را دارید ابتدا باید با خصوصیات یک کفش چرم خوب آشنا شوید تا در هنگام سفارش و انتخاب ، بهترین  و با کیفیت ترین کفش چرم را انتخاب کنید.و سعی کنید کفش های چرم را با مدل های متنوع و مناسب فصل سفارش دهید و سلیقه همه مشتریان با سایزهای مختلف را در نظر بگیرید تا مشتریانی دائمی پیدا کنید.در ادامه به بررسی خصوصیات چرم با کیفیت می‌پردازیم تا در هنگام سفارش کفش چرم ، این ویژگی ها را مد نظر قرار دهید

خصوصیات کفش چرم طبیعی اصل:

از آنجا که کفش چرم همیشه برای افراد ارزشمند و گران بها بوده پس در خرید آن هم باید دقت و توجه زیادی به خرج دهید و اولین قدم این است که از خصوصیات کفش چرم اصل مطلع باشید

کفشی که با چرم طبیعی تولید می‌شود طول عمر و ماندگاری بالاتری نسبت به کفش هایی که با چرم مصنوعی و دیگر مواد تولید می‌شوند، دارد.و این نکته مستقیما با سلامتی پاهای شما در ارتباط است و در حفاظت پاهای شما نقش بسیار مهمی ایفامی‌کند.

باید در هنگام خرید کفش کیفیت و دوام کفش را در نظر بگیرید. اگر از کفش چرم به درستی مراقبت و استفاده شود، طول عمر کفش بیشتر خواهد بود.

 

  • بافت و مواد تشکیل دهنده کفش های تولید شده از چرم طبیعی، با سایر کفش هایی که از مواد مصنوعی تولید شده اند، متفاوت است.

کفش طبی پیاده روی از چرم طبیعی ساخته شده است. چرم طبیعی به دلیل بافت و منافذش می تواند هوا را از خودش عبور دهد. چنانچه کفشی که انتخاب می کنید از چرم طبیعی تولید شده باشد، باعث افزایش تنفس پذیری پای شما خواهد شد.

جریان هوایی در چرم طبیعی سبب می شود که باکتری های پا رشد نکرده و میزان تعریق پا کاهش یابد و در نتیجه مانع بوی بد گرفتن پای شما شود.

در کفش هایی که از مواد پلاستیکی تولید می‌شوند، جریان هوا به خوبی گردش ندارد. و باعث می شود میزان تعریق پای شما افزایش پیدا کند بوی بد در پاهای شما افزایش یابد. پس ویژگی مهم کفش چرم تنفس پذیری آن است.

  • برخی از افراد تصور می کنند نگهداری کفش چرم کار سختی است، در صورتی که اصلا اینطور نیست. فقط کافی است بعد از هر بار استفاده، آن را با دستمالی نم دار تمیز کنید.

برای تمیز نمودن کفش های چرم طبیعی از روغن مخصوص چرم هم می توانید استفاده کنید. که باعث می شود کفش شما ظاهر مناسب و نیز براقی داشته باشد. طول عمر کفش شما نیز افزایش می یابد.

شست و شو زیاد کفش های چرم طبیعی باعث آسیب فراوان به آن ها می شود،و اصلا از مواد شوینده  برای تمیز کردن آن ها استفاده نکنید.

 هرگز محصولات چرمی را به صورت طولانی مدت در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید، زیرا باعث ترک خوردگی و رنگ رفتگی کفش چرم خواهد شد.

  • کفش های چرمی از قیمت بالایی برخوردار هستند اما با خرید آنها در حقیقت شما سرمایه گذاری کرده اید و به صرفه ترین خرید شماست، زیرا محصولات چرمی از طول عمر بالایی برخوردار هستند، و به جای اینکه چند بار برای خرید کفش هزینه کنید می توانید با یک بار خرید کفش به صورت طولانی مدت از آن استفاده کنید، و از آسیب های بسیار که در اثر پوشیدن کفش های نامناسب رخ می‌دهد جلوگیری کنید.