شناسهٔ خبر: 65365 - سرویس سایر حوزه‌ها

مهم ترین عوامل، برای پخت غذایی خوش طعم

مهم ترین عوامل، برای پخت غذایی خوش طعم

آشپزی و پخت غذا برای عده ای از افراد، به نوعی تفریح و سرگرمی محسوب می شود. این دسته از افراد علاوه بر خریداری مواد تازه و مرغوب، برای دریافت طعمی دلپذیر از لوازم آشپزخانه با کیفیتی نیز بهره می برند.

 

 

 

مهم ترین عامل در طعم خوش غذا بعد از مواد غذایی، سرویس قابلمه می باشد!

فرقی ندارد شما تازه عروس هستید و برای جهیزه تان قصد خرید سرویس قابلمه دارید و یا به فکر تعویض وسایل آشپزخانه خود می باشید، به هر حال یکی از نیاز ها و الزامات هر خانه ای وجود سرویس قابلمه با کیفیت می باشد. اما همانطور که می دانید تنوع بالای مدل ها و انواع جنس های موجود در بازار، باعث تاثیر در قیمت سرویس قابلمه شده است. در ادامه به بهترین نوع و مدل های این دسته از لوازم آشپزخانه می پردازیم؛ همچنین به عواملی که قبل از خرید سرویس قابلمه باید به آن ها توجه کنید نیز اشاره خواهیم کرد.

انواع سرویس های قابلمه از نظر جنس و نوع کاربرد

قابلمه های شیشه ای یا به اصطلاح پیرکس که قابل استفاده در فر و یا مایکرویو هستند، پر طرفدارترین نوع قابلمه ها، قابلمه های تفلون هستند و سپس قابلمه های چدنی به دلیل مقاومت بالایی که دارا می باشند، قابلمه های استیل به دلیل بهداشتی بودن و عمر بالا، همچنین قابلمه های سرامیکی که رقیبی برای مدل های تفلون می باشند و ...

قبل از خرید سرویس قابلمه با کیفیت به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

جنس قابلمه با توجه به مصرف و نیاز، تعداد پارچه با توجه به تعداد اعضای خانواده (سرویس قابلمه ی 4 و 6 پارچه (مناسب خانواده های کمتر از 4 نفر)، سرویس قابلمه ی 8 پارچه (مناسب خانواده های تا 4 نفر)، سرویس قابلمه ی 14 و 15 پارچه به همراه تابه (مناسب خانواده های 6 نفر به بالا)، سرویس قابلمه ی 20 پارچه (مناسب خانواده های پرجمعیت)، کشور سازنده، قیمت باید توجه داشت.

 

 

 

 

 

برنج های خوش طعم و ته دیگ های ترد با تنظیم دکمه های دستگاه پلوپز

برنج، از دسته مواد غذایی می باشد که در هر وعده غذایی دیده می شود. یکی از وسیله های راحت تر کردن پخت برنج در هر خانه ای پلوپز می باشد که نه تنها به کمک افراد شاغل و تازه عروس ها آمده بلکه برای میهمانی های شما در کمترین زمان پلویی یکدست، با ته دیگی خوشمزه تحویل می دهد؛ اما مسئله قیمت پلوپز بسته به برند و نوع کارکرد آن ممکن است متفاوت باشد همچنین از دسته مزیت های خرید پلوپز از بین نرفتن سبوس برنج و حفظ ارزش غذایی آن می باشد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

انواع پلوپز ها

پلوپز ها در دو نوع ساده و چندکاره به بازار عرضه شده اند که به طور کلی کارکرد پلوپز های ساده و یا تک کاره بدین صورت می باشد که برنج را با کیفیت بالا اما با ویژگی هایی همچون صرفه جویی در مصرف انرژی و سرعت بالا تر در طبخ تحویل می دهد؛ اما کارکرد پلوپز های چندکاره، علاوه بر پخت برنج توانایی بخارپز کردن سبزیجات، گوشت و انواع مختلف غلات را نیز دارا می باشند اما برای خرید پلوپز ها علاوه بر توجه به نیاز خود برای تک کاره و یا چندکاره بودن لازم است به مواردی همچون روحی و یا تفلون بودن کفی داخلی، قابلیت درست کردن ته دیگ، برخورداری از تایمر و صفحه نمایش را نیز در نظر داشته باشید. 

محبوب ترین برند های تولید کننده پلوپز

از محبوب ترین پلوپز های موجود در بازار می توان به پلوپز پارس خزر، پلوپز میگل و پلوپز بیم شاره کرد.

 

 

 

 

میز هایی مجلل با سرویس قاشق چنگال های اصل و به نام

سرویس های قاشق چنگال از آن دسته لوازم ضروری هر آشپزخانه ای می باشند که با توجه به نوع مصرف می توانند لوکس و یا معمولی واقع شوند اما با آنکه از سرویس قاشق چنگال مهمان کمتر از سرویس قاشق چنگال روزانه استفاده می شود، با این احوال وسیله ای نیست که بتوان هر ماه آن را تعویض کرد! پس علاوه بر کیفیت بالا برای خرید سرویس قاشق چنگال باید به چندین مورد توجه داشت.

نکات مهم برای خرید سرویس قاشق چنگال مناسب

-       نوع کاربرد

به این دلیل کاربرد را مطرح کردیم که سرویس قاشق چنگال شاید قرار است برای مصرف روزانه ی خانواده و یا برای مهمانی ها استفاده شود؛ بنابراین در ابتدا لازم است هدف از خرید این سرویس را مشخص کنیم. علاوه بر آن، سایر نکات نیز وابسته به نوع انتخاب و هدف شما می باشد.

-         تعداد قاشق چنگال

بسته به نوع استفاده شما اگر قرار است برای مصرف روزانه باشد سرویس 6 نفره هم کفایت می کند اما اگر کاربرد این سرویس قرار است برای مهمانی ها باشد بهتر است از سرویس قاشق چنگال 12 و یا 24 نفره استفاده و خریداری شود.

-         جنس

بهترین جنس سرویس قاشق چنگال موجود در بازار عمدتا استیل ضد خش می باشند؛ مسلما سرویس های لوکس تری هم وجود دارند که از جنس نقره هستند و به طبع با قیمت بالا تری عرضه می شوند. اما به طور کلی می توان گفت از این سرویس های قاشق چنگال می توان در ماشن ظرفشویی نیز استفاده کرد و به راحتی و با خیال راحت شست.

-         ظاهر

اگر قرار است از این سرویس های قاشق چنگال به عنوان قاشق چنگال های به اصطلاح دم دستی و مصرف روزانه استفاده کنید، می توانید از سرویس هایی با طرح های رنگی و یا فانتزی بهره ببرید که دارای تنوع و طرح های متفاوت و متنوعی هستند.

*توجه داشته باشید که این سرویس قرار است روزانه مورد مصرف قرار گیرد و ممکن است به مرور زمان و به دلیل شست و شوی روزانه رنگ ها از بین رفته و ظاهر دیگه ای به خود بگیرن و بهتر است این سرویس از وزن کمی هم برخوردار باشد*

سوالات متداول

اگر زمان کافی برای حضور در فروشگاه های لوازم خانگی برای خرید انواع لوازم آشپزخانه را نداشته باشیم به کجا مراجعه کنیم؟

این روزها مشغله افراد بسیار زیاد شده و خیلی زمان برای حضور در انواع فروشگاه ها و خرید وجود ندارد اگرچه اپ های مختلف کار را برای خرید خرده ریز های مختلف آسان کرده اند اما شما می توانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر نیز انواع لوازم خانگی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید و اگر در رابطه با برند و مدل مناسب خود دچار شک و تردید شدید با پشتیبانان تخصصی و رایگان ما ارتباط بگیرید و برای اطمینان بیشتر وجه خرید خود را درب محل سکونت خود پرداخت کنید. انتخاب سنتر برای جلب اطمینان بیشتر تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن عرضه می کند.