شناسهٔ خبر: 57826 - سرویس دیگر رسانه ها

ایجاد دروس مرتبط با مهارت افزایی و اشتغال زایی در دانشگاه هنر

معاون آموزشی دانشگاه هنر گفت: افزودن دروس مرتبط با مهارت افزایی و اشتغالزایی از نیمسال آینده یکی دیگر از بحث های مهم و آموزشی دانشگاه هنر برای دانشجویان است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علیرضا رازقی گفت: یکی از راهکارهای مناسب و کار آمد در راستای رفع دغدغه‌های  ذهنی دانشجویان برای پیدا کردن شغل پیش بینی دروسی است که موجب تقویت وجهه مهارتی و به دنبال آن توجه به اشتغالزایی دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی است.

وی ادامه داد:  این، یکی از برنامه های ویژه و مد نظر وزارت علوم و تحقیقات و به تبع آن دانشگاه ها منجمله دانشگاه هنر است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر افزود: دنبال کردن دروس مهارت افزایی ضمن حفظ جنبه‌های نظری دوره های هنری که بتواند در آینده شغلی دانشجویان نقش ایفا کند یکی دیگر از بحث های مهم و آموزشی در دستور کار دانشگاه هنر برای آینده است و در این راستا نیز مکاتباتی با دانشکده‌ها انجام و از همه گروه ها درخواست شد دروسی که مرتبط با مهارت افزایی و اشتغالزایی دانشجویان هر رشته است را پیشنهاد بدهند که برخی از دانشکده ها این دروس را پیشنهاد و برخی آنها در حال پیشنهاد دادن هستند.

رازقی تصریح کرد: دروس مذکور از نیمسال آینده وارد برنامه های آموزشی دانشگاه هنر خواهند شد و در قالب دروس اختیاری دانشجویان قرار می گیرند تا دانشجویانی که گرایش به این دروس دارند این دروس را انتخاب کنند تا در آینده حرفه ای آنها تاثیر گذار باشد.