شناسهٔ خبر: 24920 - سرویس دیگر رسانه ها

نامه حمایت هنرمندان از سرافراز و پورمحمدی

جمع کثیری از هنرمندان و برنامه‌سازان با ارسال نامه‌ای به محمد سرافراز، از حضور وی در مسند ریاست سازمان صداوسیما به عنوان اتفاقی مبارک یاد کردند و انتخاب علی‌اصغر پورمحمدی به سمت معاون سیما را از اولین قدم‌ها در جهت نوید صحت و واقعیت امید به فرداها برای صداوسیما دانستند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ در متن این نامه که به امضای بیش از 500 هنرمند و برنامه‌ساز از جمله ابراهیم حاتمی‌کیا، داوود میرباقری، کمال تبریزی،‌ محمد حسین لطیفی، کیانوش عیاری، مهدی فخیمزاده،‌ مهران مدیری، بهروز افخمی، حمید نعمت‌اله، رامبد جوان، شهاب حسینی، سیروس مقدم، سید ضیاءالدین‌دری، محمد مهدی عسگرپور، رضاعطاران، سید محمود رضوی، مسعود جعفری جوزانی، فریدون جیرانی، فرهاد توحیدی، محسن تنابنده، رسول صدرعاملی و ... رسیده و نسخه‌ای از آن هم به سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا ارسال شده، آمده است:

 

«به نام خدا

جناب آقای دکتر محمد سرافراز

 

حضور جنابعالی در مقام ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران،‌ مبارک اتفاقی است برای اهالی رسانه و هنر. قطعاً سایه‌ی تخصص، دانش و تجربه شما،‌ امروز پهنه وسیع رسانه ملی را شامل می‌شود و می‌توان این حضور مبارک را به شما و اهل هنر و همه مردم ایران تبریک گفت.

بی شک تجربه گران سنگ سال‌ها خدمت و اخلاص بی گفتگوی شما می‌تواند رسانه ملی را در جایگاهی که شایسته آن است، قرار دهد. اولین قدم‌ها نوید صحت و واقعیت این امید به فرداهاست و بدون تردید انتخاب شایسته، سزاوارانه و هوشمندانه جناب آقای دکتر «علی اصغر پورمحمدی» به معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که امروز، آنچه که مورد نظر و قصد جنابعالی است، استفاده از تعهد، تخصص و تجربه است.

ما این انتخاب و انتصاب شایسته را به همه‌ی فرهنگ دوستان تبریک می‌گوییم و آمادگی خود را برای حمایت و همکاری در راستای ارتقا کیفی وکمی سیما اعلام می داریم.

موفقیت و سرافرازی هرچه بیشتر شما را از خداوند بزرگ خواستاریم.»

محمد سرافراز، سه‌شنبه - 27 آبان ماه - علی اصغر پورمحمدی را به سمت معاون سیما منصوب کرد. پورمحمدی پیش از این مدیریت شبکه سه سیما را بر عهده داشت و در دو سال‌ آخر ریاست ضرغامی بر صداوسیما از این رسانه دور بود.

مهر ماه سال 91 هم پس از رفتن علی‌اصغر پورمحمدی، از شبکه سه هنرمندان مطرح و چهره‌های سیاسی برای تقدیر از او گرد هم جمع شدند که عکس این خبر نیز در همین مراسم گرفته شده است.