شناسهٔ خبر: 9453 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات دومین فراخوان جذب هیات علمی در سال 92

دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالی کشور تا 11 دی ماه مهلت دارند برای شرکت در فراخوان هشتم جذب هیات علمی که مرحله جدید آن از بهمن ماه آغاز می‎شود نیازهای خود را در سامانه مرکز جذب بارگذاری کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ فرایند شرکت دانشگاه‎ها و متقاضیان در فراخوان بهمن ماه سال جاری اعلام شد. بر اساس آن دانشگاه‎های کشور برای شرکت در این دوره از فراخوان جذب هیأت علمی می توانند نیازهای خود را در سامانه مرکز جذب بارگذاری کنند.

همچنین، بررسی نیازمندیها و بارگذاری نهایی توسط مرکز جذب اعضای هیات علمی طی روزهای ۱۵ دی ماه تا اول بهمن ماه انجام می شود.

متقاضیان شرکت در فرایند جذب هیأت علمی نیز در روزهای ۲ تا ۲۳ بهمن ماه می توانند با مراجعه به سامانه جذب وزارت علوم، در این دوره از فراخوان شرکت کنند.

پیش از این هفت دوره از فراخوان جذب هیات علمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور منتشر شده است.

فرآیند جذب هیات علمی در دانشگاههای سراسر کشور وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالهای اخیر به صورت فراخوان عمومی منتشر می شود و پس از اطلاع رسانی به داوطلبان، بررسی توانایی علمی و صلاحیت عمومی در هیأت اجرایی جذب، صدور رأی اولیه در هیأت اجرایی جذب و ارسال پرونده به هیأت مرکزی جذب و اعلام رأی نهایی به هیأت اجرایی جذب، نتیجه نهایی به متقاضی اعلام می شود. 

نظر شما