شناسهٔ خبر: 9273 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عرب‌خالقی: 6 استان میزبان شب‌های شعر انقلاب می‌شود

دبیر شب‌های شعر انقلاب از میزبانی شش استان کشور طی دی و بهمن امسال خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ محسن عرب خالقی، دبیر شب‌های شعر انقلاب با اشاره به جزئیات برگزاری شب شعر انقلاب در استان‌های کشور گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های ادبی فراوان در استان‌های کشور، تصمیم بر این شده تا شب‌های شعر انقلاب به میزبانی استان‌ها برگزار شود و این برنامه با برگزاری شب شعر انقلاب پنجم دی در اهواز، استان خوزستان کلید می‌خورد.

وی افزود: همچنین ۱۵ دی شیراز، ۱۸ دی سنندج، ۲۵ دی زاهدان و دوم بهمن اصفهان میزبانی شب‌های شعر انقلاب را برعهده خواهد گرفت و این مراسم‌ها با برپایی شب شعر انقلاب در تهران که ششم بهمن  برگزار می‌شود، به پایان می‌رسد.

عرب‌خالقی تصریح کرد: برگزاری این شب‌های شعر، زمینه حضور شاعران جوان و پیشکسوت انقلابی را فراهم کرده و آنها در کنار یکدیگر و با همنشینی از تجربیات هم بهره‌مند خواهند شد و از سوی دیگر در این مراسم‌ها چهره‌های برجسته جوان شعر انقلاب معرفی می‌شوند.

دبیر مجمع شاعران اهل بیت(ع) در ادامه تصریح کرد: حوزه‌های هنری استان‌هایی همچون آذربایجان شرقی، همدان، خراسان رضوی و منطقه کیش نیز برای برگزاری شب‌های شعر انقلاب اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری شب‌های شعر انقلاب در سال گذشته در اصفهان و شیراز گفت: این گونه نیست اینکه شب‌های شعر انقلاب در سال گذشته در یک استان برگزار شده و امسال برگزار نشود، چرا که شهری مانند شیراز ظرفیت‌های شعری فراوانی دارد و حوزه‌های هنری این استان‌ها درخواست و پیشنهاد برگزاری این مراسم را داشته‌اند.

نظر شما