شناسهٔ خبر: 8775 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب «ادبستان قرآن» منتشر شد

آموزش جامع قرآن کریم در کتاب «ادبستان قرآن» تألیف «مسعود وکیل» از سوی انتشارات «محراب قلم» منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ کتاب «ادبستان قرآن» با بهره‌گیری از همه تجارب موجود در آموزش قرآن، سعی دارد انگیزه، توانایی و مهارتی را در مخاطبان خود ایجاد کند تا با سازمان دهی آموخته‌های قبلی خود در خواندن قرآن به درک بهتری از مفاهیم این کتاب آسمانی دست یابند.

کتاب «ادبستان قرآن» دربردارنده حدود هجده فصل نظیر «قرآن، کتاب هدایت»، «خلقت و عبادت در قرآن»، «نشانه‌های او»، «ولایت الهی»، «ولایت و رهبری»، «ایمان»، «نماز»، «ذکر، شکر، صبر»، «زیانکاران و رستگاران»، «دنیاگرایی»، «رستاخیز» و «میثاق‌نامه» است.

هر درس از فصل‌های این کتاب دارای بخش‌هایی همچون «متن آیات»، «قواعد روخوانی»، «نوار آموزشی»، «جدول کلمات آشنا و جدید»، «تمرین برای معنا کردن عبارات ساده قرآنی»، «پیام قرآنی»، «تدبر در آیات»، «قطره اما دریا» و «انس با قرآن در خانه» است.

در بخش «انس با قرآن در خانه»، برای توسعه و تعمیق یادگیری قرآن آموزان، تمرین‌هایی شامل خواندن قرآن و معنا کردن برخی از عبارات و آیات ساده آن که کلمات پرکاربرد است، در نظر گرفته شده است.

کتاب «ادبستان قرآن» به گونه‌ای تدوین شده که علاوه بر امکان آموزش حضوری در کلاس، به صورت خودآموز نیز قابل استفاده است.

انتشارات «محراب قلم» کتاب «ادبستان قرآن» تألیف «مسعود وکیل» را در ۱۵۱ صفحه و با قیمت ۶۰۰۰ تومان منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

نظر شما