شناسهٔ خبر: 8387 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فعالیت گروهک‌های ضدانقلاب؛ دستمایه کتاب «جبهه سوم»

انتشارات شهیدین کتاب «جبهه سوم» را با موضوع فعالیت گروهک‌های ضدانقلاب در دهه 60 زیر چاپ می‌برد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مناشر؛ مدیر انتشارات «شهیدین» از انتشار اثر جدیدی با موضوع انقلاب اسلامی تا پایان سال خبر داد. این اثر با محوریت فعالیت‌های گروهک‌های ضد انقلابی در جنگال‌های شمال ایران در دست نگارش است. 
علی‌نقی صادقی کوهستانی اظهار داشت: در کتاب «جبهه سوم» به موضوع گروهک‌های ضد انقلابی که در دهه ۶۰ در جنگل‌های استان‌های گیلان، مازندران و گلستان فعالیت می‌کردند، پرداخته‌ام. فعالیت این گروهک‌ها باعث شهادت بسیاری از مردم منطقه در آن دوره شد. روسای این گروهک‌ها در جنگل پناه می‌گرفتند و از آنجا اعمال خرابکارانه تیم‌شان را هدایت می‌کردند. 
به گفته مدیر انتشارات شهیدین گروهک‌های ضد انقلاب در زمان فعالیت خود در جنگل‌های شمال ایران دستکم ۲۵۰ نفر از اهالی این منطقه را به شهادت رسانده‌اند. 
این عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی در ادامه به دلیل پرداختن به این موضوع اشاره کرد و گفت: من در دهه ۶۰ با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همکاری می‌کردم و چون از نزدیک شاهد این جنایت‌ها بودم، سراغ این موضوع رفتم. چگونگی به شهادت رساندن مردم عادی و چوپان‌های گالش به جرم همکاری با نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مسایلی است که در این اثر به آنها پرداخته شده است. 
کوهستانی که تالیف این اثر را نیز برعهده دارد، با اشاره به اینکه مرحله گردآوری اطلاعات برای نگارش این اثر به پایان رسیده، اظهار امیدواری کرد که این کتاب به بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که اردبیهشت ماه ۹۳ برگزار می‌شود، برسد. ​

نظر شما