شناسهٔ خبر: 8192 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم ملایر در مجلس: دانشجویان قشر تحول‌آفرین جامعه هستند

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: دانشجویان قشر فرهیخته و تحول‌آفرین جامعه هستند و می‌توانند بر روی افکار عمومی اثرگذار باشند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ علی‌نعمت چهاردولی با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: درایت، تیزبینی و بصیرت از ویژگی‌های دانشجویان ایران اسلامی است که با این مشخصه‌های منحصر به فرد، همواره دشمنان اسلام را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته‌اند.

وی دانشجویان را عناصر تحول‌آفرین جامعه دانست و گفت: دانشجویان فهیم و با بصیرت کشور، همواره با درایت خویش پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و در راه استقلال و آزادگی کشور پیشگام و پیشتاز هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشجویان قشر فرهیخته جامعه هستند و می‌توانند بر روی افکار عمومی اثرگذار باشند، ابراز داشت: دشمن به طرق مختلف سعی بر ایجاد انحراف در فکر و ذهن دانشجویان دارد تا از این طریق مسیر سلطه بر کشور را هموارتر کند، پس باید مراقب بود.

وی اضافه کرد: یک دانشجوی موفق علاوه بر کسب افتخارات متعدد در زمینه علمی و پژوهشی برای کشور، باید از اوضاع و احوال جهان و به ویژه شرایط سیاسی کشور مطلع باشد و بتواند در مواقع حساس، تصمیم درست و مناسبی بگیرد.

چهاردولی در پایان سخنانش دانشجویان را افسران مقابله با جنگ نرم دشمن خواند و ابراز داشت: دانشجویان با حضور قوی در عرصه علم و پژوهش مانع از تحقق اهداف دشمنان می‌شوند.

نظر شما