شناسهٔ خبر: 8002 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سلسله درس‌گفتارهای «سلوک ذیل شخصیت امام خمینی(ره)» برگزار می‌شود

سلسله درس‌گفتارهای «سلوک ذیل شخصیت امام خمینی(ره)»، به همت مدرسه معصومیه و با سخنرانی اصغر طاهرزاده برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ سلسله درس‌گفتارهای «سلوک ذیل شخصیت امام خمینی» با سخنرانی اصغر طاهرزاده به همت مدرسه معصومیه قم، برگزار می‌شود.

این سلسله درس‌گفتارها، با هدف طرح بحث در فضای فکری انقلاب اسلامی و همچنین ارائه شرحی از کتاب «سلوک ذیل شخصیت امام خمینی» شکل گرفته است.

کتاب «سلوک ذیل شخصیت امام خمینی(ره)»،‌ صورت بسط‌یافته‌ سخنرانی اصغر طاهرزاده است که پس از آن‌که به صورت مکتوب در آمد است، طی هفده جلسه توسط وی به صورت مبسوط مورد بحث قرار گرفه است و تمامی این جلسات پس از بازبینی توسط ایشان، در قالب کتاب منتشر شده است.

این گزارش می‌افزاید: این کتاب سعی دارد ما را متوجه مبادی تفکر نماید و در همین راستا روشن می‌کند مبادی تفکر باید نه‌تنها یک تئوری مطمئن، بلکه سیره و سلوک یک شخصیت قدسی باشد که مصداق کامل آن اهل‌البیت(ع) هستند که در توصیف آن‌ها در زیارت جامعه اظهار می‌داریم: «مُحَقِّقٌ‏ لِمَا حَقَّقْتُمْ‏ مُبْطِلٌ لِمَا أَبْطَلْتُمْ؛ حق مى‌دانم آن چه را شما حق دانستید و باطل مى دانم آن چه را شما باطل دانستید».

این مباحث که از ۲۸ آبان‌ماه آغاز شده است، ‌۱۹ و ۲۰ آذرماه و ‌۱۷ و ۱۸ دی ماه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

همچنین، این درس‌گفتارها، در روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه و ۱۳ و ۱۴ اسفندماه نیز برقرار خواهد بود که ساعت برپایی آن، متعاقباً اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان جهت شرکت در این مباحث می‌توانند به نشانی قم، سالن همایش‌های مدرسه معصومیه مراجعه نماین

نظر شما