شناسهٔ خبر: 62138 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آنچه سیاستمداران غربی در شرق انجام می‌دهد؟/فهم روابط ایران و غرب

انتشارات chbeck آلمان، نسخه تازه‌ای از کتاب «کسی که باد می‌کارد؛ آنچه سیاستمداران غربی در شرق انجام می‌دهند» نوشته میشل لودرز را منتشر کرد.

آنچه سیاستمداران غربی در شرق انجام می‌دهد؟/فهم روابط ایران و غرب

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ انتشارات chbeck آلمان نسخه تازه‌ای از کتاب «کسی که باد می‌کارد؛ آنچه سیاستمداران غربی در شرق انجام می‌دهند» نوشته Michael Lüders، روزنامه نگار و پژوهشگر سرشناس آلمانی را در ۱۷۹ صفحه منتشر کرد.

میشائیل لودرز، پژوهشگر آلمانی در این کتاب، مداخلات غرب در خاورمیانه را تشریح کرده است. کتاب جدید او، واقعیت‌هایی از استعمار غرب در گذشته و همچنین مداخلات امروزی کشورهای غربی در منطقه خاورمیانه را نشان می‌دهد. لودرز در این کتاب توضیح می‌دهد که درک روابط ایران و غرب، بدون بررسی مداخلات سازمان سیا و ام آی سیکس در کودتای ۲۸ مرداد و برکناری دولت محمد مصدق قابل درک نیست.

همچنین، لودرز در این کتاب به نقش کشورهای غربی در ساخت و حمایت گروه‌های تروریستی و تکفیری اشاره دارد و تمام مراحل را به خوبی و بدون هیچ‌گونه تعارفی به رشته تحریر درآورده است. لودرز دو کتاب مهم دیگر نیز با عناوین «آنان که توفان درو می‌کنند: چگونه غرب سوریه را به‌سوی هرج‌ومرج راند» و «آرماگدون در مشرق‌زمین: چگونه پیوندهای سعودی ایران را در تیررس خود قرار داد» دارد که قرار است به زودی در ایران منتشر شوند.

این خبر را رایزنی فرهنگی ایران در آلمان در اختیار خبرگزاری مهر گذاشته است.

نظر شما