شناسهٔ خبر: 62058 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تمدید چهارساله ریاست قبادی در پژوهشگاه علوم انسانی

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر حسینعلی قبادی را به مدت چهار سال دیگر به عنوان، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب کرد.

تمدید چهارساله ریاست قبادی در پژوهشگاه علوم انسانی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، حکم جنابعالی به سمت رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برای یک دوره چهار ساله تمدید می‌شود.

نظر به اهمیت و جایگاه علوم انسانی در نظام سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در سطح کلان کشور نیاز است مراکز علمی در جهت فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و توسعه نقش پژوهش‌های علوم انسانی در تصمیم‌سازی‌ها اهتمام ویژه کنند.

براین‌اساس لازم است پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، که از ظرفیت مناسبی در این زمینه برخوردار است، با بهره‌گیری از توان تخصصی اعضای هیأت علمی و بر اساس اسناد بالادستی در جهت زمینه‌سازی مناسب برای انجام تحقیقات مورد نیاز جامعه و رفع نیازهای اساسی و کمک به تصمیم‌گیری نظام مدیریت کشور گام بردارد.
 
در ادامه حکم وزیر علوم آمده است: از جنابعالی انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و با همکاری اعضای هیأت علمی و کارکنان مأموریت‌های پژوهشگاه را در سطح ملی تبیین و آنها را به نحو احسن به انجام رسانید.
 امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال بکوشید و نهایت اهتمام خویش را در اعمال سیاست‌های موثر در صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت مقررات مالی ارتقای علمی فرهنگی و اجتماعی آن پژوهشگاه به کار بندید.
 
لازم به ذکر است، در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴و پس از رحلت دکتر صادق آئینه‌وند، رئیس فقید پژوهشگاه، دکتر قبادی با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست پژوهشگاه منصوب شد که دکتر محمد فرهادی، وزیر وقت، در اردیبهشت سال ۱۳۹۵ حکم ریاست ایشان را بر پژوهشگاه برای مدت چهار سال ابلاغ کرد.

نظر شما