شناسهٔ خبر: 39448 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«تاب آوری در کلاس درس» ترجمه و منتشر شد

کتاب تاب آوری در کلاس درس با ترجمۀ مریم مشایخ به همت دفتر نشر پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  چهل و چهارمین اثر دفتر نشر حاوی مطالب کاربردی برای متخصصان بهداشت روان، ازجمله روان شناسان، مشاوران و مددکاران اجتماعی است و پیشنهادهای عملی برای برخورد با شرایط چالش برانگیز ارائه ارائه می دهد.

لیزا مداف، نویسندۀ کتاب، دارای دکترای روان شناسی رشد کودک و نوجوانان با تأکید بر سلامت روان نوجوانان از دانشگاه استنفورد، در هشت فصل با تجزیه و تحلیل ابعاد مراقبت و حمایت، انتظارهای بالا، فرصت های مشارکت به روز ارزشمند، به وجود آوردن مهارت های اجتماعی، روشن کردن محدودیت ها و انتظارها و آموزش مهارت های زندگی، سعی کرده است مهارت های واقعی و خاصی را با بازتعریف رویکردهای طراحی شده، برای پردازش دستورالعمل های رفع تعارض جهت عبور از شرایط مشکل ساز، به والدین، معلمان و دانش آموزان آموزش دهد.

کتاب تاب آوری در کلاس درس  در ۲۱۷ صفحه و با قیمت ۹۰ هزار ریال توسط دفتر نشر آثار علمی حوزة معاونت پژوهشی و فناوری پردیس خواهران دانشگاه امام صادق)علیه السلام( آمادۀ ارائه به علاقه مندان است.

نظر شما