شناسهٔ خبر: 38019 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«آگاهان» پاییز کلید می‌‌خورد/ در انتظار تایید بازیگران «مجانی»

محسن محسنی‌نسب به زودی فیلم جدیدی را با نام «آگاهان» جلوی دوربین می برد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محسن محسنی‌نسب کارگردان سینما گفت: به تازگی برای ساخت فیلمی با نام «آگاهان» درخواست پروانه ساخت داده ام که امیدوارم هرچه سریعتر بتوانم این فیلم را جلوی دوربین ببرم.

وی درباره داستان این فیلم سینمایی توضیح داد: «آگاهان» یک فیلم اجتماعی و به آقازاده ها و اختلاس هایی که در کشور می شود، می پردازد.

این کارگردان تاکید کرد: پیش تولید فیلم را آغاز کرده‌ایم و منتظر دریافت پروانه ساخت هستیم، البته با تعدادی از بازیگران و عوامل مورد نظر برای حضور در فیلم صحبت کرده ایم که حضور هیچکدام هنوز قطعی نیست.

وی ادامه داد: در تلاش هستم تا بتوانم «آگاهان» را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنم به همین دلیل پیش‌بینی می کنم که اوایل مهر ماه این فیلم را جلوی دوربین ببرم.

محسنی‌نسب در پاسخ به این پرسش که ساخت فیلم سینمایی «مجانی» در چه مرحله ای است، گفت: همچنان منتظر هستم تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نظر نهایی خود را در مورد بازیگران خارجی این فیلم اعلام کند. تا امروز چند بازیگر را به وزارت ارشاد معرفی کردم که متاسفانه با حضور هیچکدام از آنها موافقت نشد و من هم مجبور به تغییر بازیگران خود شدم.

«مجانی» داستان دختری به نام بی بی گل است که پدر و مادرش او را بدون دریافت پول به ارباب خود داده اند به همین دلیل ارباب او را مجانی صدا می کند. پیش از این حضور کیوانچ تاتلیتوگ در «مجانی» قطعی شده بود. این بازیگر قرار است نقش منفی فیلم را بازی کند.

نظر شما