شناسهٔ خبر: 32072 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عرضه ۲ هزار عنوان کتاب توسط دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه کتاب

مدیرکل سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی کیفیت گرا شده است و بیش از دو هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه می کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر،‌ حسین غلامرضازاده گفت: امسال در نمایشگاه بین المللی کتاب ۲۰۰۰ هزار عنوان کتاب عرضه می شود که شامل همه رشته های دانشگاهی یعنی پنج علوم پایه، پزشکی و ... است.

وی در ادامه بیان کرد: تفاوت امسال با سال های گذشته این است که ۷۰۰ متر سالن به نام دانشگاه آزاد اسلامی است و  تمامی استان ها غرفه دارند. در هر غرفه محصولات آموزشی، فرهنگی، مجلات علمی، محصولات نرم افزاری و... ارائه می‌شود.  

مدیرکل سازمان چاپ و انتشارات افزود: در نمایشگاه امسال دستاوردهای پژوهشی هم داریم  و می خواهیم نشان دهیم که مسیر کمی دانشگاه به سمت مسیر کیفی می رود.

حسین غلامرضازاده  در ادامه خاطرنشان کرد: ما از تمامی استان ها خواستیم تا کتاب های دیگر خود که توسط ناشران دیگر چاپ و عرضه شده  را در معرض دید قرار دهند. این کتاب‌ها فقط جنبه نمایش دارند و برای فروش نیست.

غلامرضازاده گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امسال کیفیت گرا شده است و می خواهیم ظرفیت های علمی را نشان دهیم. دانشگاه به فضای ۲هزار متری نیاز دارد که امیدواریم در سال های آینده این اتفاق مهم صورت گیرد.

مدیر کل سازمان چاپ و انتشارات در ادامه تاکید کرد: تمایز مهم غرفه دانشگاه آزاد اسلامی این است که برای معماری آن از معماری ایرانی و اسلامی استفاده کرده‌ایم که  طراحی آن بسیار جالب و دیدنی است. همچنین محل‌هایی را برای نقد و بررسی و کارگاه‌های آموزشی در نظر گرفتیم  و بخشی از سالن به استقرار و پذیرایی از خبرنگاران اختصاص دارد.

حسین غلامرضازاده در پایان گفت: عناوین کتاب های دانشگاه آزاد اسلامی در بخش فنی و مهندسی و انسانی  به ویژه در عرصه دینی و فرهنگی بیشتر است. همچنین تمامی این کتاب‌ها با مشارکت اساتید و دانشجویان تهیه شده است.

نظر شما