شناسهٔ خبر: 29770 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همایش «مصلح بیدارگر» با حضور وزیر ارشاد در اسدآباد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در همایش «مصلح بیدارگر» که پنجشنبه (14 اسفند) برگزار خواهد شد، به استان همدان سفر می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ فاضل عبادی اظهار کرد: همایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی با عنوان «مصلح بیدارگر» پنجشنبه (۱۴ اسفندماه) در مجتمع فرهنگی و هنری سیدجمال‌الدین شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر این‌که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان ویژه این مراسم خواهد بود، ادامه داد: این همایش با حضور مجمع نمایندگان استان، ائمه جمعه، مسئولان ارشد استان، رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

عبادی بیان کرد: در این همایش علاوه بر سخنرانی‌ مسئولان، سه تن از استادان حوزه و دانشگاه به ارائه مقاله می‌پردازند و از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی تجلیل خواهد شد.

وی افزود: در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی نیز از اسناد و عکس‌های سید جمال‌الدین اسدآبادی و آثار پژوهشی و کتاب‌های مربوط به ایشان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان این‌که ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه در شهرستان اسدآباد با عنوان هفته سیدجمال‌الدین اسدآبادی نامگذاری شده است، افزود: ارگان‌ها و ادارات شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای برای این هفته تدارک دیده‌اند.

نظر شما