شناسهٔ خبر: 29033 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب «فلسفه از تعبیر جهان تا تغییر جهان» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد‌ و‌ بررسی کتاب فلسفه از تعبیر جهان تا تغییر جهان با حضور کارشناسان در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل ایبنا؛ از چهار موضوع تعبیر جهان، تغییر جهان، پیوند میان تعبیر جهان و تغییر جهان و ویژگی‌های ساختاری و قانونی جهان مطلوب آینده، چهار ستون اندیشه و عمل همه‌ اندیشه‌ورزانی را می‌سازند که گذر از جهانِ احتمالا نامطلوبی که در آن زیست می‌کنند و دستیابی به جهان کمابیش آرمانی آینده مهم‌ترین دغدغه‌ زندگی‌شان است. برای کسانی که فلسفه‌ورزی را مهم‌ترین دلبستگی نظری ـ عملی زندگی خود می‌دانند، فلسفه است که در مرکز مربع حاصل از این چهار ستون جای دارد و آن‌ها را به هم پیوند می‌زند.
به تازگی کتاب «فلسفه، از تعبیر جهان تا تغییر جهان» به قلم موسی اکرمی و به همت نشر نگاه معاصر منتشر شده است که به تفصیل به این موضوع پرداخته است.

نشست هفتگی شهر کتاب، امروز، سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب « فلسفه، از تعبیر جهان تا تغییر جهان» اختصاص دارد.

این نشست با حضور دکتر رضا داوری‌اردکانی، دکتر محمدمهدی اردبیلی و دکتر موسی‌ اکرمی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود. حضور در این نشست برای علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما