شناسهٔ خبر: 28403 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تغییر هیات اجرایی جذب در 43 دانشگاه

معاون ارزشیابی و امور استان ها ي مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از تغییر 20 تا 100 درصدی اعضای هیات اجرایی جذب در 43 دانشگاه خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ عباس یزدانی گفت: بخش نظارت و ارزیابی هیات مرکزی جذب وزارت علوم تاکنون 42 دانشگاه را مورد بازرسی و نظارت قرار داده است .

وی ادامه داد:  همچنین اعضای هیات اجرای 43 دانشگاه از 20 تا 100 درصد تغییر داده و در مجموع 169 حکم صادر کرده ایم .

معاون ارزشیابی و امور استان هاي مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: کارهای اولیه برای هیات اجرایی 40 دانشگاه دیگر نیز انجام شده در انتظار صدور حکم هستیم .

وی افزود: همچنین اعضای کارگروه صلاحیت عمومی  19 دانشگاه هم 20 تا 100 درصد تغییر داشت و مجموعا 68 حکم صادر شده است و 20 دانشگاه نیز در انتظار صدور حکم است

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۳-۱۱-۲۱ ۱۴:۰۲یکی از استادان دانشگاه 0 3

    با سلام. انشاء ا.. این تغییرات منجر به اصلاح رویه نامناسب چند سال قبل بشود. روبه ای که ا هیات علمی دانشگاه ها را روی در روی هم  قرار می دهد. که علت آن جذب اعضای جدید بدون گذراندن فرایند اعلام و فراخوان عادلانه و رقابتی در رسانه های عمومی، گذراندن گزینش از نظر صلاحیت های عمومی و سپس شرکت در یک آزمون کتبی غیر قابل خدشه ، بررسی داشتن دیگر معیارهای صلاحیت علمی و سرانجام مصوبه موافقت اعضای گروه آموزشی مربوطه  است.
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۲۲ ۰۰:۲۸aa 0 2

     خواهشمند است تغییرات مشابه در سطح وزارت بهداشت نیز صورت پذیرد.این یک ضرورت است
                                

نظر شما