شناسهٔ خبر: 24231 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انیمیشن ایرانی کاندیدای بهترین اثر مردمی یک جشنواره آمریکایی شد

انیمیشن کوتاه «توهم» ساخته محمد رضا حنفی که به بخش نهایی جشنواره Festimation آمریکا راه یافته است هم اکنون در بخش انتخاب "بهترین انیمیشن از نگاه مردم" قرار دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ این رقابت در سایت جشنواره و به صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاقمندانی که تمایل دارند این انیمیشن ایرانی را ببینند و به آن رای بدهند تا در این رقابت پیروز شود می‌توانند به آدرس و راهنمایی‌های زیر مراجعه کنند.

1- لینک http://theaudienceawards.com/film/the-illusion16219 را در اینترنت وارد کرده تا صفحه نمایش فیلم توهم را مشاهده کنید.

2- با کلیک روی دگمه Play می توانید فیلم را به صورت آنلاین ببیند و یا آن را دانلود نمایید.

3- قبل از رای دادن باید ثبت نام نمایید. خیلی ساده دگمه join  را از بالای صفحه سمت راست بزنید. با وارد کردن نام و ایمیل و پسورد دلخواه ثبت نام انجام می شود.

4- دوباره به صفحه مذکور بازکردید( لینک بالا) و دگمه vote ( رای ) را بزنید . صفحه ای باز می شود . گزینه ایران را انتخاب کنید . جلوی +98 شماره تلفن موبایل خود را (بدون صفر) تایپ کنید و بعد دگمه Text me را کلیک کنید. چند ثانیه بعد یک اس ام اس حاوی یک کد 6 رقمی به موبالیتان ارسال می‌شود . این کد را داخل کادر وارد کنید و دگمه submit را بزنید. در اینجا اطلاعات شما ثبت گردیده است .

5- حالا دگمه close را بزنید و مجددا دگمه vote ( رای) را بزنید تا رای شما ثبت شود .

6-  بعد از اینکه رای شما ثبت شد صفحه ای باز می شود (صفحه comments ) که اگر تمایل داشتید می توانید نظرتان را در مورد فیلم به انگلیسی تایپ کنید.

7- این رای گیری تا 18 نوامبر ( 27 آبان 1393 ) ادامه خواهد داشت .       

کارگردان انیمیشن «توهم» که قبلا نیز مجموعه انیمیشن 26 قسمتی "رستوران جنگل" را ساخته و از شبکه های دو و پویا چندین بار پخش شده است از مردم خواست که به سایت این جشنواره مراجعه کرده و به انیمیشن او رای دهند

براساس این گزارش، این انیمیشن کوتاه دو دقیقه‌ای تاکنون در 6 جشنواره بین المللی در کشورهای آمریکا، استرالیا و برزیل حضور یافته است .

نظر شما